Hallo,
Op vakantie doken er ineens problemen op met mijn (al bijna een jaar oude) D300.
Eindelijk kwam ik eens in een situatie waarbij de live-view functie een echte uitkomst was.
Ik draaide dus het wieltje naar de LV stand. Een aantal foto's gemaakt, en klaar is kees.
Daarna het wieltje weer terug gedraaid naar de Ch stand, maar zonder succes. De Liveview was nog steeds geactiveerd. De S en de Cl stand werken zonder problemen, maar zo snel als ik de Ch stand in stel, werkt deze als de Liveview stand. De Liveview stand in de LV stand werkt ook nog naar behoren.
Ik heb in de handleiding niets kunnen vinden. Heeft iemand van jullie een idee, voordat ik ruim 2 uur naar Kamera-Express ga rijden?
Alvast bedankt!
Yves
Probleem D300 Liveview/Ch stand
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Re: Probleem D300 Liveview/Ch stand
Probeer eens de twee knoppen combinatie reset van je camera, en de accu er een half uurtje uithalen.
Misschien dat de camera dan volledig gereset wordt.
Misschien dat de camera dan volledig gereset wordt.
Vriendelijke groet, Léon Obers
-
Onlinegijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Probleem D300 Liveview/Ch stand
Beste Yves,
Ik heb alleen een gedachte aan slecht contact (electrisch).
Ik zou het wieltje eens een aantal keren door alle standen bewegen.
Overigens zou ik voor ik naar mijn vrienden in C a/d Y reisde even bellen met Nikon Dublin of Beverwijk.
Met jouw locatie is een servicepunt over de grens wellicht dichterbij.
Groeten, Gijs
Ik heb alleen een gedachte aan slecht contact (electrisch).
Ik zou het wieltje eens een aantal keren door alle standen bewegen.
Overigens zou ik voor ik naar mijn vrienden in C a/d Y reisde even bellen met Nikon Dublin of Beverwijk.
Met jouw locatie is een servicepunt over de grens wellicht dichterbij.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)