Deze had je hier een tijd geleden ook al gepost, hoog en droogGabees schreef:Kaj, geconcentreerd televisie aan het kijken

Halverwege de pagina
Nu vraag ik me af of ik deze al eerder had geplaatst

Deze had je hier een tijd geleden ook al gepost, hoog en droogGabees schreef:Kaj, geconcentreerd televisie aan het kijken
Herken ik die nu uit een draadje met uitleg over flits techniekenALE schreef: 2) Ons klein tutje
Groet
ALE
Nee daar hoort een andere foto bij, die ik dus blijkbaar in photobucket vervangen heb door deze... Zal 'm even herstellen. Deze foto heb ik de dag voordat ik 'm plaatste gemaakt.pietje-nukem schreef:Deze had je hier een tijd geleden ook al gepost, hoog en drooggabees schreef:Kaj, geconcentreerd televisie aan het kijken![]()
Carloss schreef:Hmm kinderen, als je je verveelt kan je er altijd wel foto's van maken!
Hmm die babyface heb ik nog wel dus zou kunnenArend-ho schreef:Carloss schreef:Hmm kinderen, als je je verveelt kan je er altijd wel foto's van maken!![]()
...zo ken ik er nog wel een paar
![]()
misschien moet je eens op de foto dan ??![]()
Arend
Arend, ze heeft wel een mooie foto uitgekozen.Arend-ho schreef:Annabelle moest een foto maken/hebben...ze koos uiteindelijk voor deze
madam labelle....af en toe wordt ze zo groot.