Wie heeft er ervaring met de imagetanks van Epson?
Ik ben vooral benieuwd naar de mogelijkheid tot opslag van foto's in het RAW-formaat.
Alvast bedankt voor een reactie
Leo
Epson
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Epson
Welkom op het forum.
Het type files op je kaartje zou niet uit moeten maken voor dat apparaat. Als er wat staat, dan maakt hij er een backup van.
Het type files op je kaartje zou niet uit moeten maken voor dat apparaat. Als er wat staat, dan maakt hij er een backup van.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Opslaan wel maar tonen op de display ook? Ik heb wel eens lopen zoeken op de site van Epson maar het is niet terug te vinden of bijv.Patrick schreef:Welkom op het forum.
de NEF's van een D700 op een P3000 zichtbaar worden. Omweg; opslaan in NEF+Jpeg of een Netbook kopen en ViewNX installeren.
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Aanvulling; wat ik een nadeel vind van de Epsons is dat ze hardnekkig blijven vasthouden aan de 4:3 beeldverhouding voor het scherm in plaats van 3:2. Meestal zullen (semi)professionele fotografen zo'n Epson kopen en die werken toch voornamelijk met dslr's met 3:2 beeldformaat.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Dan kan ik je een netbook aanraden. Ze kosten tussen de 300 en 400 Euro, en beschikken meestal over een harddisk van 160GB. Daar gaan een hoop foto's op...carenoll schreef:Dank je wel voor de uitgebreide reactie. Ik overweeg om toch maar ee niet te dure laptop aan te schaffen.
- ArjanL
- Forumlid
- Contacteer:
Kijk ook eens naar de imagetanks van Jobo. Ik gebruik de Giga Vu Pro; die leest zéker NEFs.
http://www.arjanlaging.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat het kan, wil niet zeggen dat het ook moet!
Omdat het kan, wil niet zeggen dat het ook moet!