Snow Leopard

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Mark Verheijen

Re: Snow Leopard

Bericht door Mark Verheijen » do sep 03 2009 8:09 pm

Hier werkt alles nog. Ik heb maar 1 probleem en dat is dat VMWare Fusion niet werkt in 64 bit.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » do sep 03 2009 10:59 pm

rocksoff schreef:Hier werkt alles nog. Ik heb maar 1 probleem en dat is dat VMWare Fusion niet werkt in 64 bit.
Je draait er toch niet stiekem Windows bij? :lol: :lol: :lol:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

mikemix

Bericht door mikemix » do sep 03 2009 11:27 pm

Is onze Rocky masogistisch geworden? Heeft net z'n leren Engelse tas in de wilgen gegooid.

Mark Verheijen

Bericht door Mark Verheijen » vr sep 04 2009 7:15 pm

Patrick schreef:
rocksoff schreef:Hier werkt alles nog. Ik heb maar 1 probleem en dat is dat VMWare Fusion niet werkt in 64 bit.
Dat zal wel moeten. De beleggingsapplicatie die ik gebruik, draait alleen onder Windows.

Mark Verheijen

Bericht door Mark Verheijen » vr sep 04 2009 7:16 pm

mikemix schreef:Is onze Rocky masogistisch geworden? Heeft net z'n leren Engelse tas in de wilgen gegooid.
Eg nie. Ik had alleen nog een tas nodig waar de 14-24, 24-70 en de 70-200 samen in passen.

pbreev

Bericht door pbreev » vr sep 04 2009 8:40 pm

rocksoff schreef:
Patrick schreef:
Dat zal wel moeten. De beleggingsapplicatie die ik gebruik, draait alleen onder Windows.
Bootcamp schijnt goed te werken.... Altijd mac behalve als je ....

Groet Pat

Mark Verheijen

Bericht door Mark Verheijen » vr sep 04 2009 8:49 pm

Niks geen bootcamp. Er komt geen native Windows op dat ding...

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » vr sep 04 2009 8:57 pm

Helemaal mee eens. Virtualisatie is geweldig. Helemaal niet nodig om een ander OS erbij te zetten.

Ik start overigens wel Windows of Ubuntu apart, maar ik kan ook Ubuntu draaien onder Windows, en als ik het zou willen ook andersom. Ik heb ook nog ergens een Mac OS X staan... en ik heb echt geen Mac. :twisted:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Marco

Bericht door Marco » za sep 05 2009 12:37 am

Hier sinds heel kort overgestapt op Mac en wij wachten nog even tot Nik er ook klaar voor is..... :roll: :roll:

wil
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door wil » di sep 08 2009 9:00 am

Laatste windows programma van de mac gehaald. :D
Navigatiesoftware van Garmin is nu ook voor de mac beschikbaar. Ik draaide windows onder Parallels op de mac, alleen om motorroutes te maken en over te zetten naar de GPS.

MvBoetzelaer
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door MvBoetzelaer » do sep 10 2009 11:13 pm

Vandaag de eerste update voor SL: 10.6.1 Eerste indruk is dat dit zeer ten goede is gekomen van de Nikon applicaties. Zo tegen de tijd dat Nikon dus heeft vastgesteld dat de zaak niet met 10.6 werkt heeft Apple alle problemen al opgelost....
En dan maar hopen dat Nik geen problemen gaat creëren door aanpassingen aan 10.6 te doen :evil:

Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.

Onno
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Onno » do sep 10 2009 11:15 pm

MvBoetzelaer schreef:Vandaag de eerste update voor SL: 10.6.1 Eerste indruk is dat dit zeer ten goede is gekomen van de Nikon applicaties.
Dat klinkt goed... Werken ze echt zonder problemen of heb je alleen even snel gecheckt?

MvBoetzelaer
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door MvBoetzelaer » do sep 10 2009 11:33 pm

Alleen even snel gecheckt.
View NX 1.4.0 lijkt nu weer goed te reageren (crashte zodra ik een andere folder selecteerde)
Camera Control Pro 2.6.0 laat nog steeds de technische namen ipv de menunamen zien.
Capture NX 2.2.2 kan bij mij nog steeds geen NEF openen, 2.2.0 lijkt stabiel gebleven, al heb ik daar ook crashes mee gehad bij het bewerken.
Nikon Transfer heeft tot nu toe altijd goed gewerkt onder SL.

Nog steeds geen woord over dit alles op de Nikon.nl site.
Zou bijna weer blij worden met de Vista PC. Wacht maar tot W7!

Groeten,
Marnix

Marco

Bericht door Marco » do sep 10 2009 11:45 pm

En dan ook nog de Nik plug-ins, ziet ernaar uit dat de firma Nik nog wel wat te doen heeft.

W7, nee dank u, ik ben net genezen.

MvBoetzelaer
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door MvBoetzelaer » vr sep 11 2009 12:03 am

Marco schreef:En dan ook nog de Nik plug-ins, ziet ernaar uit dat de firma Nik nog wel wat te doen heeft.
En dat begrijp ik dus niet van zo'n club die weet dat een relatief hoog percentage van zijn klanten op de Mac werkt. Snow Leopard komt niet uit de lucht vallen, maar wordt al bijna een jaar gehyped. Er zijn veel distributies van ontwikkelaarsversies geweest en toch komt er twee weken na de release nog niet eens een Q&A of er iets aan gedaan is en wanneer we iets kunnen verwachten.

Het zijn nu de Mac users, maar ik verwacht volgende maand voor W7 een vergelijkbare stilte. Dan hebben ze echt veel te doen!
Geluk is dat er niet zoveel mensen de upgrade naar W7 zullen maken als er van Leopard naar SL zijn gegaan.

Groeten,
Marnix

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”