Ik heb een nikon D90 is een Manfrotto 718 B een goede statief??
Alvast bedankt voor jullie reactie
Manfrotto 718 B
Re: Manfrotto 718 B
Ik heb een fiets.
Is een VW Golf 1.8 een goede auto..?
(Welke objectieven gebruik je en wat voor fotografie doe je..?)
Is een VW Golf 1.8 een goede auto..?
(Welke objectieven gebruik je en wat voor fotografie doe je..?)
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Heb je de gegevens van het statief? Lengte, gewicht, draagvermogen, etc.
Welkom op het forum, overigens.
Welkom op het forum, overigens.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
welkom bij het forum.
Gezien het draagvermogen van 2,5 kilo lijkt het me aan de te lichte kant. Bij keuze van statief telt eerder je te verwachten brandpuntafstand (hoe langer hoe meer het statief moet kunnen hebben; is een maat voor de stijfheid) en je lichaamslengte.
Manfrotto en Gitzo hebben op de websites een configurator staan waarmee je op grond van je soort fotografie een geschikt statief kunt kiezen. Er zijn al vele draadjes over dit onderwerp geweest, probeer ook de zoekfunctie eens.
Succes
Groet Hans
Gezien het draagvermogen van 2,5 kilo lijkt het me aan de te lichte kant. Bij keuze van statief telt eerder je te verwachten brandpuntafstand (hoe langer hoe meer het statief moet kunnen hebben; is een maat voor de stijfheid) en je lichaamslengte.
Manfrotto en Gitzo hebben op de websites een configurator staan waarmee je op grond van je soort fotografie een geschikt statief kunt kiezen. Er zijn al vele draadjes over dit onderwerp geweest, probeer ook de zoekfunctie eens.
Succes
Groet Hans
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Welkom Doffer.
Ik heb je draadje maar even van "Organisatie ‹ Nikon Club Nederland" verhuisd naar "Statieven". Graag volgende keer even kijken waar je iets post...
Ik heb je draadje maar even van "Organisatie ‹ Nikon Club Nederland" verhuisd naar "Statieven". Graag volgende keer even kijken waar je iets post...