1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.
En dit was ook heel belangrijk

Dank je Cees, ik heb ze nu via Photobucket geupload. Kunnen jullie ze nu wél zien?Cees Laarman schreef:Komt gewoon door Picasa, Joyce. Ik gebruik Photobucket, nooit problemen.
Vertel mij wat!!! Er moet weer 2 kg af en daar is het Bretonse bier mede schuldig aan. We zaten midden in Bretagne, ca. 100 km. van Carnac af. Maar hebben door heel Bretagne getoerd. Een prachtig land.Cees Laarman schreef:Ja hoor, gezellige foto's. Zat je aan de noordkant van Bretagne? (Heb er nog geen kaart bij gepakt.)
Alleen.... een Belgisch biertje, er is ook erg lekker Bretons Bier.
Daar zijn we ook doorgekomen. Wij zaten in de gemeente Toupont. Vlak bij Ploërmel. Eén van de kinderen heeft daar een huis, dus we konden heerlijk onze gang gaan en elke dag een andere route kiezen en toch weer gezellig thuis komen. Ik wil een volgende keer toch weer naar de noordkust, want ook die is prachtig. Ik blijf ook onder de indruk van het bruggen bouwen van die Fransen. De Pont de Normandie is werkelijk indrukwekkend. Ik heb geloof ik nog een foto, vanuit de auto genomen.Cees Laarman schreef:Heb afgelopen zomer twee weken aan de zuidkust van Bretagne gezeten, Le Pouldu, vlakbij Quimperlé.
Was prima toeven daar.
Weef schreef:Wel een heel erg hoog snapshotgehalte.
Je zult waarschijnlijk betere foto's maken dan ik, maar ik heb genoten van de vakantie en dat wilde ik laten zien. Dat kopje koffie? Mag je best komen drinken hoor, ik hoop alleen dat mijn koffie goed genoeg voor je isWeef schreef:Wel een heel erg hoog snapshotgehalte.
Betere foto's weet ik niet. Betere koffie zet ik waarschijnlijk welBlacksheep schreef:Je zult waarschijnlijk betere foto's maken dan ik, maar ik heb genoten van de vakantie en dat wilde ik laten zien. Dat kopje koffie? Mag je best komen drinken hoor, ik hoop alleen dat mijn koffie goed genoeg voor je isWeef schreef:Wel een heel erg hoog snapshotgehalte.