Nato basis Teveren

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
paparazzi

Bericht door paparazzi » do apr 05 2007 1:41 pm

Mooie foto!

(in welke provincie ligt teveren eigenlijk?)

Roger38

Bericht door Roger38 » do apr 05 2007 2:38 pm

Nikon Gino schreef:Hallo,

Wat zijn de beste dagen om daar te spotten, ik bedoel, zit er een vast patroon in het af en aan vliegen daar of is het op goed geluk???
Ik moet nogal een eindje rijden en dan zou het zonde zijn als j voor niks rijd.
Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

Mvg, Gino
"S morgens tussen 9 en 10 vertrekken de meeste toestellen altijd, tegen 17-18 uur komen ze dan weer retour basis. Er zijn ook af en toe dagen bij dat ze ze doorstarts oefenen, dan vliegen ze de hele middag af en aan. Maar op welke dagen dat precies is weet je nooit van te voren. Ik woon er vlakbij dus merk meteen als er veel vliegactiviteit gaande is. Voor de rest is het gewoon geluk hebben, maar je moet niet verwachten dat het een erg druk vliegveld is. Op sommige dagen is er compleet niks te zien. Ik ben er elke week wel 2 tot 3 keer aanwezig. Soms maak je aparte dingen mee, zoals een toestel dat met een brandende motor terug komt. Heb ik helaas geen digitale foto's van, wel analoge maar heb geen scanner om ze in te scannen en online te gooien. En af en toe mist een toestel net de landingsbaan waardoor ze vliegend een doorstart moeten maken. Ziet er erg fraai uit dan. Deze foto is ook gemaakt tijdens zo'n doorstart, vandaar de rook omdat de motoren dan op volle toeren draaien.
Laatst gewijzigd door Roger38 op do apr 05 2007 2:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Roger38

Bericht door Roger38 » do apr 05 2007 2:39 pm

paparazzi schreef:Mooie foto!

(in welke provincie ligt teveren eigenlijk?)
Teveren ligt eigenlijk in Duitsland, op de grens met Schinveld in Zuid Limburg.
Van de basis zelf staan meer foto's op mijn website, o.a. toen er open dag was.
www.dicasa.nl

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”