cursus Photoshop CS4 Amsterdam?

Discussies over opleidingen, cursussen, boeken en websites op het gebied van fotografie
Plaats reactie
A.Translator

cursus Photoshop CS4 Amsterdam?

Bericht door A.Translator » vr aug 07 2009 2:07 pm

Ik heb Photoshop al jaren omdat het in een pakket zit dat ik voor het bouwen van websites gebruik. Photoshop had ik niet nodig, en het leek me ook veel te moeilijk. Omdat het nu eenmaal in het pakket zat, heb ik er diverse boeken over aangeschaft, maar merk dat ik onvoldoende gemotiveerd was om door te zetten.

Nu ik een D60 heb en weer wat meer fotografeer, komt de zin weer terug en zou ik graag een cursus doen. Er zijn er een heleboel te vinden, variërend van heel duur tot bijzonder redelijk. Soms is de kwaliteit van wat er geboden gaat worden al af te leiden uit de goede/slechte website, maar vaak heb ik geen flauw idee van wat voor vlees ik in de kuip heb.

Vandaar dat ik graag ervaringen van andere mensen zou horen. Ik zoek een cursus van hooguit 350 euro, waarop me niet alleen de toolbars e.d. wordt uitgelegd, maar waar vooral praktisch geoefend wordt. Kleine groepjes, als het kan, en in (of vlakbij) Amsterdam. Ik ben behoorlijk thuis in Windows en de meest gebruikelijke software.

(Photoshop Elements of Lightroom zouden waarschijnlijk ook voldoen, maar ik heb dat dure Photoshop nu eenmaal...)

PeeJees
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: cursus Photoshop CS4 Amsterdam?

Bericht door PeeJees » za sep 19 2009 10:36 am

Hoi Adriana,

Je zou eens kunnen kijken via de workshops die de volks universiteit geeft. Over het algemeen zijn dit korte betaalbare workshops.

Groeten,
PeeJees
Nikon dSLR (DX high end) | Nikon glaswerk | Manfrotto accesoires

A.Translator

Bericht door A.Translator » za sep 19 2009 11:57 am

PeeJees schreef:Hoi Adriana,

Je zou eens kunnen kijken via de workshops die de volks universiteit geeft. Over het algemeen zijn dit korte betaalbare workshops.
Bedankt , maar ik heb inmiddels iemand in Monnickendam (ok, geen Amsterdam, maar vlakbij) die in zeer kleine groepjes (2 à 3 man) lesgeeft. Dat spreekt me zeer aan en bovendien vind ik het werk dat op zijn site te zien is, erg mooi: http://www.theokoeten.nl/ Van zo iemand wil ik graag leren! Ik begin pas in november, dus ik kan nog geen ervaringen doorgeven, maar ik verheug me er erg op.

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » za sep 19 2009 11:57 am

Weet niet waar je op dit moment zit, maar in Utrecht is vanmiddag ook een workshop: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 10&t=18413
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

A.Translator

Bericht door A.Translator » za sep 19 2009 12:56 pm

Cees Laarman schreef:Weet niet waar je op dit moment zit, maar in Utrecht is vanmiddag ook een workshop: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 10&t=18413
Ik zit nog in Frankrijk, vandaar ook dat ik pas in november aan die cursus begin. Maar bedankt voor de tip!

Plaats reactie

Terug naar “Opleidingen/cursussen/boeken/websites”