MX Photo Shoot Dag 2

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
davieson

MX Photo Shoot Dag 2

Bericht door davieson » ma sep 21 2009 11:34 pm

Vandaag weer op pad geweest met mijn kameraad, alleen was de zon al verdwenen achter een bos.. Heb de flitser sb-800 gebruikt.. Ben er zelf wel tevreden mee, maar wil graag een kritische mening hebben en eventuele tips m.b.t. flitsen.. Heb nu op ttl en ttl bl geflitst (dat is automatisch toch voor een flitser of...? En ook heb ik 2 keer op 't -'tje gedrukt om voor mijn gevoel de flitser minder fel te laten gaan :lol: In 't begin had ik nog iets licht , maar dat verandere later op de avond wel..

Hierbij een serie in kleur;
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: MX Photo Shoot Dag 2

Bericht door Patrick » ma sep 21 2009 11:44 pm

Ik vind ze geweldig. Dat inflitsen stoort in ieder geval helemaal niet!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » ma sep 21 2009 11:59 pm

Vind ze ook absoluut niet verkeerd. Lekker scherp, fijne kleuren en mooie actie. Helaas geen exif gegevens.

Boldey
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Boldey » di sep 22 2009 1:27 am

Ja ik blijf het cool vinden!! Heb je in RAW geschoten? Dan kun je bij #2 de belichting nog wat terugschroeven...

davieson

Bericht door davieson » di sep 22 2009 11:51 am

@ Boldey

Nee helaas, denk dat ik toch maar eens in jpeg+raw ga schieten (ik ga nu nog een beetje voor zeker aangezien ik me nog niet in bewerken heb verdiept, en ik heb ook nog geen bewerkingsprog. op paint en de 't standaad nikon prog. na) Bedankt voor de reacties. Wat betreft de instellingen vd flitser valt hier nog iets mee te doen, want er zitten zoveel functies op. Of gewoon op ttl flitsen en wat spelen met de flits hardheid?

Dennis71

Bericht door Dennis71 » di sep 22 2009 2:38 pm

Goed zeg. Die 2e is heel gaaf gelukt ook weer. Mooi effect met dat zand voor die laars.

Frankie
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Frankie » wo sep 23 2009 12:57 pm

Knap vastgelegd, mooie foto's ! Hoe dicht zat je op je onderwerp ?
In je vorige serie ook lekker afwisselende foto's, van dichtbij lekker spectaculair maar ook de motorrijder 'in de omgeving' geeft een mooi beeld. Bijvoorbeeld de jump in het groen met op de achtergrond de bomen en windmolens.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”