Goh, het lijkt wel een versteende Space-Shuttle. Zoude ze bij NASA indertijd geïnspireerd zijn door dit gebouwMak schreef:Verdun in het voorjaar met de 14-24:

Goh, het lijkt wel een versteende Space-Shuttle. Zoude ze bij NASA indertijd geïnspireerd zijn door dit gebouwMak schreef:Verdun in het voorjaar met de 14-24:
Indrukwekkend Marcel. Dit gebouw in het zw/wit (gezien de achtergrond van Verdun).Mak schreef:Verdun in het voorjaar met de 14-24:
Léon Obers schreef:Goh, het lijkt wel een versteende Space-Shuttle. Zoude ze bij NASA indertijd geïnspireerd zijn door dit gebouwMak schreef:Verdun in het voorjaar met de 14-24:
Links en rechts de graven en de basement van dit gebouw ligt ook vol met menselijke resten. Zijn via kleine raampjes te zien. Bizar!pbreev schreef:Indrukwekkend Marcel. Dit gebouw in het zw/wit (gezien de achtergrond van Verdun).Mak schreef:Verdun in het voorjaar met de 14-24:
MOOI!
Sorry .... being wath ?D-90s schreef:Tijdens de Oost-Groningen tour....
Groeten Eelco
Wat een mooije foto en dito naam...AEL schreef:Nog eentje van mij. Dit is Pleun:
Hihi...Jolanda schreef:Onze centerfold tijdens een shoot in 2008:
J
Aha, Ik was nog in de ban van Mak zijn foto en dacht dat jullie foto daarvan in het verlengde lag .... Sorry mijn voudD-90s schreef:Deze foto heb ik gemaakt op het dorpsplein in Bad Nieuweschans (hometown van de Fennes-family)
Het lijnenspel intrigeerde me een beetje, om vervolgens thuis te ontdekken dat de foto in ZW/W beter overkomt..
Zo is 't gekomen...![]()
![]()
Groeten Eelco