hermelijn
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: hermelijn

Da's 't mooie van natuurfotografie soms heb je vette pech, en zoals nu vet mazzel..

Echt een toppertje..
Groeten Eelco

http://500px.com/EelcoVandeKamp
Een 500mm lens van Nikon is bij het maken van dit soort foto's een goede bondgenoot.... 

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
inderdaad eelco , dit soort ontmoetingen bestaan uit mazzel hebben.
had eerder dit jaar al een keer pech met een hermelijn die uit de sloot zat te drinken
echter voordat ik mijn camera in positie had was ie al met de noorderzon vertrokken.
anton , op dit soort momenten is mijn 500mm inderdaad mijn beste vriend
groet ruud
had eerder dit jaar al een keer pech met een hermelijn die uit de sloot zat te drinken
echter voordat ik mijn camera in positie had was ie al met de noorderzon vertrokken.
anton , op dit soort momenten is mijn 500mm inderdaad mijn beste vriend

groet ruud
- Frankie
- Clublid
- Contacteer:
Mooi shot ! Maakt ook duidelijk dat dit soort fotografie meer is dan alleen dure camera's en vette lenzen. Geduld, ervaring (de juiste plekken, diergedrag en omgevingsdetails interpreteren), snel kunnen schieten enz. enz. En dat alles is nodig voor zo'n uniek shot. Respect...
- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
woow een mooi moment prachtig vastgelegd, die kan aan de muur !
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
Wat een super foto zeg.. Geweldig ook dat je meteen actie onderneemt en wacht tot "je plaat voorbij komt wandelen".. 
-Arjan

-Arjan
D700 - AF-S 24-70 mm/F 2,8 G ED - AF-S 70-200mm f/2.8G ED VR II