Sanicole Airshow 2009 (verzamel)
Re: Sanicole Airshow 2009 (verzamel)
Dat komt er op neer dat ze alle accommodatie moeten plat rijden en alles aan de andere kant van de baan moeten opbouwen 

- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Of iets van een tijdelijke tribune neerzetten. Ik ken het daar niet, maar lees alleen jullie reacties.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Ja ok het betekend dat het publiek ook van de andere kant moet komen ik ken het gebied niet.
Het is ondenkbaar dat het publiek binnen het vliegveld het pad van de baan moet doorkruisen.
Tenminste ik heb dat nog nergens gezien.
Het is dood zonde de hele opstelling er is behoorlijk wat moeite voor gedaan om al die toestellen op een bepaald tijdstip geregeld te krijgen.
Een prima organisatie daar niet van.
Het is ondenkbaar dat het publiek binnen het vliegveld het pad van de baan moet doorkruisen.
Tenminste ik heb dat nog nergens gezien.
Het is dood zonde de hele opstelling er is behoorlijk wat moeite voor gedaan om al die toestellen op een bepaald tijdstip geregeld te krijgen.
Een prima organisatie daar niet van.
- SwederD70
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Het is een leuk evenement om gewoon zonder fototoestel en met een fijne stoel en koelbox naar toe te gaan!
Gewoon kijken en genieten.
Want ik denk dat de organisatie zich er terdege van bewust is dat ze niet de ideale plek hebben...maar gewoonweg niet anders kunnen, willen ze het evenement bij Kleine Brogel houden.
Het publiek aan de andere kant van de baan gaat niet omdat ze dan idd de landingsbaan moeten oversteken. Op het militaire schietterrein aan de andere kant is qua infrastrutuur niet te doen. En ik denk dat ze op de echte vliegbasis Kleine Brogel (waar de spotterdag is geweest) net te weinig ruimte hebben...
Dus voor het echte fotowerk lekker naar de opendagen van de NL luchtmacht! (juni 2010, Gilze-Rije) en Sanicole om te kijken!
Gewoon kijken en genieten.
Want ik denk dat de organisatie zich er terdege van bewust is dat ze niet de ideale plek hebben...maar gewoonweg niet anders kunnen, willen ze het evenement bij Kleine Brogel houden.
Het publiek aan de andere kant van de baan gaat niet omdat ze dan idd de landingsbaan moeten oversteken. Op het militaire schietterrein aan de andere kant is qua infrastrutuur niet te doen. En ik denk dat ze op de echte vliegbasis Kleine Brogel (waar de spotterdag is geweest) net te weinig ruimte hebben...
Dus voor het echte fotowerk lekker naar de opendagen van de NL luchtmacht! (juni 2010, Gilze-Rije) en Sanicole om te kijken!

ja eindelijk verandering sinds 2006 dan en ik weet daarvoor was het weer Volkel.
Die Nederlandse show is zo gek nog niet plus dat de toegang gratis is.
Ben dus nog niet op Gilze Rijen geweest ben erg benieuwd.
Heel vroeger ben ik weleens op Deelen geweest starfighters en grasshoppers
Die Nederlandse show is zo gek nog niet plus dat de toegang gratis is.
Ben dus nog niet op Gilze Rijen geweest ben erg benieuwd.
Heel vroeger ben ik weleens op Deelen geweest starfighters en grasshoppers

-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
als ik het zo hoor ben ik blij dat ik niet gegaan ben. Als beginner heb ik het moeten doen met Heldair Matitiem.
Iets minder vlieggeweld maar was zeker de moeite.
ik kan niet wachten tot de luchtmachtdagen in Gilze..
Iets minder vlieggeweld maar was zeker de moeite.
ik kan niet wachten tot de luchtmachtdagen in Gilze..