Weekopdracht 66 - Beoordelen foto's
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Weekopdracht 66 - Beoordelen foto's
Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 18-09-09 t/m 02-10-09. Tot de avond van 02-10 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Re: Weekopdracht 66 - Beoordelen foto's
Anne Nikond40. Mooi hoe die felle kleurtjes eruit springen in die oase van groen.
Nicole. Niet dat ik ze vind kriebelen, maar wel leuke, aparte foto.
groet Hans
groet Hans
- Maribex
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Veel mooie foto's, waaronder macro's, maar de foto van MarcoD60 voldoet naar mijn mening gewoon het beste aan de opdracht.
Groet,
Martin
Groet,
Martin
Mooie Nikon-spullen...
http://www.martindebock.nl
http://www.martindebock.nl
Voor Nicole gekozen, heel bijzondere plaat maar echt kriebelen doen ze niet zoals de opdracht is. En toch krijg ik er wel een kriebeltje van 

ik vind dat nicole een prachtige foto heeft gemaakt maar het roept bij mij verder niets van kriebel op.
bij een ander onderwerp had je gelijk mijn stem...erg fraai dus.
daar in tegen vind ik de foto van pietje wel erg simpel maar wel het meest doeltreffend in de competitie.
hij heeft dus mijn stem
bij een ander onderwerp had je gelijk mijn stem...erg fraai dus.
daar in tegen vind ik de foto van pietje wel erg simpel maar wel het meest doeltreffend in de competitie.
hij heeft dus mijn stem