De oogst van 26092009 Vogels enzo

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Arno P

De oogst van 26092009 Vogels enzo

Bericht door Arno P » zo sep 27 2009 4:09 pm

Het meeste is vanuit de auto geschoten (zonder rijstzak op het raam helaas). Gisteravond in de laatste uurtjes licht.

1
Afbeelding

4 Toch mooi om de verschillende kraai-achtigen te zien en mee te maken, raaf, kraai, roek, kauw ....allemaal een ding gemeen...extreem slimme dieren..
Afbeelding

5
Afbeelding

7
Afbeelding

9 Hoezo het liefst een egale bokeh achtergrond?
Afbeelding

10
Afbeelding

11Deze was wel apart, witte veren ertussen. Ik zie het moederkraai al uitleggen, "je vader...."
Afbeelding

13
Afbeelding

Excuses voor het vele zwart maar dat was even hoofdzakelijk aanwezig op de velden. Volgende keer dan maar weer wat kleurigs
Laatst gewijzigd door Arno P op zo sep 27 2009 4:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: De oogst van 26092009 Vogels enzo

Bericht door Patrick » zo sep 27 2009 4:16 pm

Tip van mijn kant: als je een oordeel wilt hebben van je foto's, dan moet je wat selectiever plaatsen. De ervaring leert dat een stuk of 4 foto's echt het maximum is! Als je meer post krijg je minder reacties... niet dat ik ze garandeer overigens, want dat weet je nooit zeker! :wink:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Arno P

Bericht door Arno P » zo sep 27 2009 4:30 pm

Patrick schreef:Tip van mijn kant: als je een oordeel wilt hebben van je foto's, dan moet je wat selectiever plaatsen. De ervaring leert dat een stuk of 4 foto's echt het maximum is! Als je meer post krijg je minder reacties... niet dat ik ze garandeer overigens, want dat weet je nooit zeker! :wink:
Goede tip. Die gedachte bekroop mij ook. Volgende ronde max 4. Bedankt!

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo sep 27 2009 4:41 pm

Arno P schreef:
Patrick schreef:Tip van mijn kant: als je een oordeel wilt hebben van je foto's, dan moet je wat selectiever plaatsen. De ervaring leert dat een stuk of 4 foto's echt het maximum is! Als je meer post krijg je minder reacties... niet dat ik ze garandeer overigens, want dat weet je nooit zeker! :wink:
Nog niet te laat. Ik zou er een flink aantal verwijderen en die eventueel later plaatsen. Nu heeft nog bijna niemand de foto's gezien, dus echt geen probleem.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Arno P

Bericht door Arno P » zo sep 27 2009 4:42 pm

Patrick schreef:
Arno P schreef:
Nog niet te laat. Ik zou er een flink aantal verwijderen en die eventueel later plaatsen. Nu heeft nog bijna niemand de foto's gezien, dus echt geen probleem.
Spijkers met koppen...noem eens wat nummers van de foto's dan gaan die er uit :wink2:

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo sep 27 2009 4:51 pm

Arno P schreef:Spijkers met koppen...noem eens wat nummers van de foto's dan gaan die er uit :wink2:
Er zijn grenzen aan waar een moderator moet gaan. :wink: Dat is natuurlijk helemaal aan jou. JIJ wilt een oordeel, dus zou je zelf een selectie moeten maken... lijkt me.

Arno P

Bericht door Arno P » zo sep 27 2009 4:57 pm

Patrick schreef:
Arno P schreef:Spijkers met koppen...noem eens wat nummers van de foto's dan gaan die er uit :wink2:
Er zijn grenzen aan waar een moderator moet gaan. :wink: Dat is natuurlijk helemaal aan jou. JIJ wilt een oordeel, dus zou je zelf een selectie moeten maken... lijkt me.
:mryellow: Zit wat in. Ik heb er alvast wat uit gehaald. Eens kijken hoe het zo uit ziet

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”