ALE schreef:Wat een lekkere serie om naar te kijken Michael. Had niet verwacht dat je zonder problemen je camera mocht meenemen. toch maar eens voor volgend jaar in de gaten houden, is per slot van rekening bij mij "om de hoek".
Groet,
ALE
Dank allen voor de comments

Arthur, dit is inderdaad bijna een thuiswedstrijd voor je. Er werd helemaal niet gekeken naar wat je in je tas had, alleen een kaartjes controle en dat was het. Ik denk ook dat het scheelt dat je met kinderen komt, denken ze natuurlijk dat je allemaal limonade en koekjes bij je hebt voor de kleintjes

Er zijn overigens plekken waarbij je voor je meer ruimte hebt. een monopod kan er dan prima staan met een objectief erop (300 of 400) Misschien vraag ik volgend jaar wel gewoon toestemming om te mogen fotograferen, wie weet.
Sweder, de motorfietsen zijn al een crop. Hiervoor had ik eigenlijk een 400 moeten hebben maar niet meegenomen (was ook wat onhandig geweest tussen het publiek)
Jay, gewoon proberen hoor, Als je op 800 of 1600 iso gaat zitten met de 2.8 dan gaat weliswaar de sluitertijd omhoog maar er moeten zeker nog wel acceptabele platen uitrollen. Gewoon proberen !