george013 schreef:Je foto's worden er niet beter van, de vergelijkingen met andere monitoren verloopt alleen beter.
Je foto's worden er zeker beter van, geen kleurzweem of afwijkende helderheid.
george013 schreef:Je foto's worden er niet beter van, de vergelijkingen met andere monitoren verloopt alleen beter.
Ik woon vlak bij...... En mijn Engels is redelijkgongon schreef:Dacht er ook over om spyder 3 pro te kopen, maar de Engelse gebruiksaanwijzing houd me tegen. Kan geen woord Engels, nou ja, misschien een paar. Heb net even op de site van hen gekeken en de Engelse gebruiksaanwijzing gelezen, maar snapte er niks van. Dus voorlopig maar niet kopen.
Weef schreef:Ik woon vlak bij...... En mijn Engels is redelijkgongon schreef:Dacht er ook over om spyder 3 pro te kopen, maar de Engelse gebruiksaanwijzing houd me tegen. Kan geen woord Engels, nou ja, misschien een paar. Heb net even op de site van hen gekeken en de Engelse gebruiksaanwijzing gelezen, maar snapte er niks van. Dus voorlopig maar niet kopen.
Ik heb een Mac.joepert schreef:Dat kan bij mijn scherm niet. Ik heb de spyder 2 express en die kalibreert standaard op een srgb profiel. Misschien dat geavanceerdere versies ook andere profielen kunnen kalibreren. Dan moet natuurlijk wel zowel je computer als je monitor op dat profiel staan afgesteld anders schiet het nog niet op. En na het kalibreren moet je met je tengels van de knoppen op je monitor afblijven!!! Wil je iets wijzigen (wat ik met mijn simpele set dus niet kan: what you see is what you get), dan moet je weer opnieuw kalibreren.
Ik denk eerder dat het een soort standaard voorbeeld is van de Spyder en niet het echte verschil van je beeldscherm.rbfoto.nl schreef:Tweede is toch veel beter zo? Die andere is veel te rood