Dan ga ik hem ook upgraden.

Jawel, hij staat erop. Alles doet het nog, en meerEeuw schreef:Heeft iemand hem er al op staan? En .. gelukt en tevreden?
Dan ga ik hem ook upgraden.
Dipper!!Skippy schreef:..... Ik kan alleen het 1:1 aspect knopje niet vinden op de body
Marco schreef:Dat is een goeie Eeuw, heb hem ook onder Fn gezet.
Leuke optie trouwens.
Tijd voor een 1:1 photo walk.... ?
Iedereen is welkom natuurlijk, maar het is een beetje ongepast.. de NCN op bezoek bij iemand die al zijn Nikonzooi wegdoet en gaat overstappen..Skippy schreef:Tijd voor een 1:1 photowalk bij Eeuw in Frankrijk? Ik doe mee
Die sensor is breedbeeld. 16:9. Hoe kan 1:1 dan alle pixels beslaan..? Het is gewoon een softwarematige crop. Kun je ook achteraf doen, maar nu zie je het terwijl je ermee werkt.Eeuw schreef:Wat ik me afvraag, gebruikt dit 1:1 formaat nu het optimale aantal pixels uit de chip?
Vertel. Welke fabrikant is de gelukkige..?Eeuw schreef:Iedereen is welkom natuurlijk, maar het is een beetje ongepast.. de NCN op bezoek bij iemand die al zijn Nikonzooi wegdoet en gaat overstappen..
Panasonic G(H)1 of GF1?yoyo schreef:Die sensor is breedbeeld. 16:9. Hoe kan 1:1 dan alle pixels beslaan..? Het is gewoon een softwarematige crop. Kun je ook achteraf doen, maar nu zie je het terwijl je ermee werkt.Eeuw schreef:Wat ik me afvraag, gebruikt dit 1:1 formaat nu het optimale aantal pixels uit de chip?
Vertel. Welke fabrikant is de gelukkige..?Eeuw schreef:Iedereen is welkom natuurlijk, maar het is een beetje ongepast.. de NCN op bezoek bij iemand die al zijn Nikonzooi wegdoet en gaat overstappen..
Zou idd kunnen.Skippy schreef:Panasonic G(H)1 of GF1?
http://www.pbase.com/viztyger/image/100570650yoyo schreef: Die sensor is breedbeeld. 16:9. Hoe kan 1:1 dan alle pixels beslaan..? Het is gewoon een softwarematige crop. Kun je ook achteraf doen, maar nu zie je het terwijl je ermee werkt.
Waarom Luc?Skippy schreef:Wel even de ruisonderdrukking en scherpte op -1 in het menu zetten.
1) ruisonderdrukking; ik vind dat in de 0 stand de fijne details teveel verloren gaan door de ruisondrukking.KvP schreef:Waarom Luc?Skippy schreef:Wel even de ruisonderdrukking en scherpte op -1 in het menu zetten.
Sterker nog: (lokaal) contrast verhogen is verscherpen!Skippy schreef:Contrast verhogen is ook een vorm van verscherpen.