Weer eens wat anders..

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Weer eens wat anders..

Bericht door ALE » do okt 01 2009 11:59 pm

Leuke serie en vooral, hoe kan het ook anders, nummertje 4. Mocht je nog een keer zo'n kans krijgen om dit beestje te fotograferen probeer dan je diafragma iets kleiner te maken om zodoende de neus ook iets scherper op de plaat te krijgen.

Jullie beide maken meters in de fotografie, blijf deze trend vasthouden!
Groet,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

GdP

Bericht door GdP » vr okt 02 2009 12:15 am

Mooie serie foto's van een gek beest.

http://www.gekkomania.nl/gekkomania_caresheet.html

Leuk om te lezen, maar geef mij toch maar een hond. :)

Jay

Bericht door Jay » vr okt 02 2009 5:27 am

ALE schreef:Leuke serie en vooral, hoe kan het ook anders, nummertje 4. Mocht je nog een keer zo'n kans krijgen om dit beestje te fotograferen probeer dan je diafragma iets kleiner te maken om zodoende de neus ook iets scherper op de plaat te krijgen.

Jullie beide maken meters in de fotografie, blijf deze trend vasthouden!
Groet,

ALE
Bij foto 3 is de neus niet helemaal scherp klopt, had de foto ook iets verderaf kunnen nemen dan was het waarschijnlijk wel scherp geweest.
Bij de rest is het wel scherp, maar haar neus glanst heel erg :(

Laura
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Laura » vr okt 02 2009 10:46 am

Mooie foto's hoor, vooral nummer 3. Ik vind de werking van het licht echter niet zo mooi en de achtergrond is ook niet helemaal wit. Ik denk dat als je vaker dit soort foto's zou willen maken je er echt goed aan doet om een zo'n macro/product tentje aan te schaffen, zodat het beest mooi egaal verlicht is. En dan zou deze natuurlijk nog steeds in een bak kunnen staan zodat hij niet wegloopt...

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”