Hoi Ruud.
''Fotografie begint niet met een mooie camera, maar met een interessant onderwerp en een goed verhaal. Ik ben dus benieuwt naar jouw verhaal achter deze foto. Wat is er zo bijzonder aan dat je het ons wilt laten zien en beoordelen?''
->Tuurlijk begint het met een idee, misschien een verhaal erbij en dan waarmee maak je de foto. Ik heb geen D90 gekocht omdat ik verwacht dat er dan ineens mega geweldige platen op mijn beeldscherm verschijnen.
Het verhaal is dat ik dat soort gras mooi van structuur vind, de lichtval leek gunstig en ik heb gepoogd er een scherptediepte in te krijgen, er is dus weldegelijk overnagedacht

Ik plaats hem dus hier omdat ik benieuwd ben wat anderen ervan vinden.
''Iedereen heeft natuurlijk z'n eigen kijk op fotografie, maar wat mij betreft begint het met een goed onderwerp, daarna de compositie en ten slotte pas de technische afwerking.''
->Goed ik had de foto dus en besloot hem af te werken in PS door voor z/w te gaan met en warm filter erover.
Nu ben ik benieuwd wat je nu daadwerkelijk van de foto vind. Ik ben niet bang voor feedback ik wil juist leren!
Groeten,
Peter.
p.s.
of moet ik aan het aantal hits en tot nu toe 1 reactie concluderen dat ik te vroeg een foto plaats in dit onderdeel van het forum?
Bijna leeg hier....