2 Death Valley National Park, California

3 Bryce Canyon, Utah

4 San Francisco, California

5 Big Sur, California

6 Endless Road, Nevada

Opnames gemaakt met D300 i.c.m 14-24
Thanx. Geen filters gebruikt, krijg ik niet op de 14-24 lens geschroeft.Patrick schreef:Ja, daar kan ik het ook!![]()
Prachtige omgeving. Met name die eerste is een topplaat. Polarisatiefilter gebruikt neem ik aan om het water te ontspiegelen?
Aha, 14-24. Dan lukt dat inderdaad niet. Dan heb je neem ik aan "mazzel" gehad dat je geen last had van een glimmend wateropppervlak.Schildmeijer schreef:Thanx. Geen filters gebruikt, krijg ik niet op de 14-24 lens geschroeft.
Voor de mensen die nu pas kijken, lijkt het me nu overzichtelijker.Patrick schreef:Aha, 14-24. Dan lukt dat inderdaad niet. Dan heb je neem ik aan "mazzel" gehad dat je geen last had van een glimmend wateropppervlak.Schildmeijer schreef:Thanx. Geen filters gebruikt, krijg ik niet op de 14-24 lens geschroeft.
Het is trouwens niet zo handig als je foto's bij plaatst in de eerste post. Ik reageerde toen je er 3 had staan. Maar ik vind foto 1 nog steeds verreweg de mooiste. Foto 5 lijkt me trouwens enorm scheef te staan. Gebaseerd op het water aan de linkerkant; dat kan niet zo gelopen hebben volgens mij.
Niet geweest, waar is dat ergens ?Harly schreef:Mooie foto's hoor. Erg herkenbaar, heb t rondje vorig jaar gedaan en wil het graag nog eens doen.
Ben je ook in antilope canyon geweest?
foto 2 vond ik zelf zacht mooierArend-ho schreef:yup, helemaal goed hoor
foto 1 bob ross ? heerlijk naar die man bleef ik ook altijd kijken.
foto 2 misschien nog iets meer contrast ?
foto 3...wow wat een uitzicht.
foto 4...typisch straatbeeld...mooi dus !
foto 5...rechtzetten ? haalt dat zoveel van je lucht af dan ??
kom maar op met de rest zou ik zeggen
Arend