Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 02-10-09 t/m 16-10-09. Tot de avond van 16-10 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Weekopdracht 67 - Beoordelen foto's
Re: Weekopdracht 67 - Beoordelen foto's
Voor mij is de uitwerking van Mfoto 2008 de beste binnen het thema.
Mfoto 2008. Veel keuze in snelheid, maar weinig in haast.
Groet Hans
Groet Hans
- pietje-nukem
- Forumlid
Ik stem op Nikon Haak.
De tegenstelling van het voortrazende transportbusje en de rust van deze plek past in mijn ogen het beste bij het thema.
Het haasten wordt hierdoor extra benadrukt
De tegenstelling van het voortrazende transportbusje en de rust van deze plek past in mijn ogen het beste bij het thema.
Het haasten wordt hierdoor extra benadrukt
Nou, van mij ook de groeten
Om te beginnen kan ik zeggen dat ik geen keuze kon maken omdat bij veel foto's het thema 'haast' onvoldoende tot uitdrukking komt.
Ben toen meer naar de foto's gaan kijken als 'kunstvorm' en vond dat er maar een foto hiervoor in aanmerking kwam: Mfoto 2008
Ben toen meer naar de foto's gaan kijken als 'kunstvorm' en vond dat er maar een foto hiervoor in aanmerking kwam: Mfoto 2008
- gijsmondria
- Forumlid
Ik moet zeggen dat de foto van mfoto wel erg op een per ongeluk op de ontspan knop drukken foto lijkt.
En als je het als kunst bekijkt, tsja dan mag alles.
En als je het als kunst bekijkt, tsja dan mag alles.

Nikon D90
Nikon 80-200 f2.8 - Tamron 17-50 2.8 - Kenko pro 2x
Nikon 80-200 f2.8 - Tamron 17-50 2.8 - Kenko pro 2x