Foto 6, zoiets heb ik volgens mij ergens op een cd van Corel paint 6 staan
Roadtrip USA
- pietje-nukem
- Forumlid

Re: Roadtrip USA
Ik vind foto 4 erg mooi.
Nou, van mij ook de groeten
Prachtige serie! Ik ben er ook wel voorstander van dat we de rest van deze serie ook te zien krijgen 
Antylope canyon ligt bij het plaatsje Page in Utah. Erg mooi om te zien en te fotograferen.Schildmeijer schreef:Niet geweest, waar is dat ergens ?
Rondje was wel erg vermoeiend heb 4 staten in 2 weken gepropt, 6-8 per dag in de auto. Niet veel tijd gehad om plaatjes te schieten.
Die vermoeidheid komt me bekend voor. :mrgreen:
...totdat ze mij vertelden dat het ook met een nikon...
Die eerste zeg, wow wat een mooie plaat. De rest mag er ook zijn maar die eerste... Schitterend.
Groet,
ALE
Groet,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- weimaraner
- Clublid

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Allemaal mooie platen maar nummers 1 & 6 zijn voor mij echt de uitschieters - super.
-
NielsThijssen
Mooi foto's! Ben er zelf net van terug, en herken veel plaatsen toch wel direct!
(Ik had alleen het nadeel dat het een busreis was, dus tijdstip en locatie was niet altijd verre van optimaal...)
Volgende keer maar zelf terug in een camper, en je eigen plan trekken
Wie gaat mee?
haha
(Ik had alleen het nadeel dat het een busreis was, dus tijdstip en locatie was niet altijd verre van optimaal...)
Volgende keer maar zelf terug in een camper, en je eigen plan trekken
-
paulderidder
Wat een mooie foto's!Lekker fris en helder. Leuk om deze te zien. Was er zelf een aantal jaar geleden en waarschijnlijk de zelfde route gereden zo te zien.
Gr.
Paul
Gr.
Paul
Heerlijke serie, vooral nummer 6
IK WIL ER OOK HEEN!!!!!
IK WIL ER OOK HEEN!!!!!
Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
- willemr
- Forumlid

- Contacteer:
1 is mijn favoriet.
Ik merk wel dat ik ook weer terug wil. Laatste keer in die contreien was nog in mijn pre-foto tijd, dus ik heb daar alleen een aantal 10x15 afdrukken van.
/me gaat vandaag nog langs het reisburo.
Ik merk wel dat ik ook weer terug wil. Laatste keer in die contreien was nog in mijn pre-foto tijd, dus ik heb daar alleen een aantal 10x15 afdrukken van.
/me gaat vandaag nog langs het reisburo.
-
rovinge
Heerlijke platen!
Zelf het rondje in zomer 2008 gemaakt. Erg herkenbaar; zou zo weer terug willen. Dezelfde soort foto's staan ergens in een apart draadje van me.
Ondanks de al heel mooie platen, zou ik zelf iets meer verzadiging van de kleuren hebben gedaan in foto's 1 (iets groener), 2 (meer/diepere zandkleur) en 3 (meer rood in de rotsen). Geeft het meer ... wauw! factor. Maar nogmaals, dat vind ikzelf...
Zou er erg graag nog veel meer willen zien!
Roel
Zelf het rondje in zomer 2008 gemaakt. Erg herkenbaar; zou zo weer terug willen. Dezelfde soort foto's staan ergens in een apart draadje van me.
Ondanks de al heel mooie platen, zou ik zelf iets meer verzadiging van de kleuren hebben gedaan in foto's 1 (iets groener), 2 (meer/diepere zandkleur) en 3 (meer rood in de rotsen). Geeft het meer ... wauw! factor. Maar nogmaals, dat vind ikzelf...
Roel
-
Schildmeijer
Bedankt voor de kritieken. Foto 1 vond ik zelf al heel groen, dit kan echter aan mijn ogen liggen.Gedeeltelijke kleurenblindheid.rovinge schreef:Heerlijke platen!
Roel
Foto 2 heb ik proberen weer te geven, zoals ik het zag.
Ik zal is gaan stoeien met de verzadiging.
- TriGGeR
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Wow, echt mooie platen.
Met de 14-24 Nikon gemaakt neem ik aan ?
Hm.. ( NAS attack ) ..
W.
Hm.. ( NAS attack ) ..
W.
Nikon D610 / Nikon SB 700 / Sigma 105 mm. macro f2.8 DG / Nikkor 35 mm. f1.8 / Nikorr 24-70 2.8 /
Nikkor 50 mm. f1.8 G / Nikkor 70-300 mm / filters e.d.
http://wijnand.smugmug.com/
Nikkor 50 mm. f1.8 G / Nikkor 70-300 mm / filters e.d.
http://wijnand.smugmug.com/
-
Schildmeijer
Idd met de 14-24 van Nikon, daar nog met DX inmiddels ben ik aan het stoeien op FX.
TriGGeR schreef:Wow, echt mooie platen.
Hm.. ( NAS attack ) ..![]()
W.