Ik ben bezig mijn vakantiefoto`s te selecteren. Ik ben van plan enkele foto`s te laten printen bij Profotonet en in te lijsten.
Daarnaast wil ik een fotoboek maken. Het zal mijn eerste fotoboek worden.
Ik heb naast het liggende, horizontale, beelden ook een groot aantal staande, verticale, beelden.
Wat is een goede keuze om een boek samen te stellen waarbij beide formaten tot hun recht komen.
Ik zit zelf te denken aan een vierkant formaat.
Alvast hartelijk bedankt voor de suggesties.
Welk fotoboek voor horizontale en verticale beelden.
Re: Welk fotoboek voor horizontale en verticale beelden.
Hoi
Als het goed is krijg ik morgen mijn fotoboek van Profonet binnen. Ik heb ook liggende en staande foto's "ingeplakt" en heb daarvoor een 20x30 afmeting gekozen. Waarom deze maat? Geen idee, leek mij het mooist
Vond de hele procedure erg makkelijk en ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben
Gr
Freek
Als het goed is krijg ik morgen mijn fotoboek van Profonet binnen. Ik heb ook liggende en staande foto's "ingeplakt" en heb daarvoor een 20x30 afmeting gekozen. Waarom deze maat? Geen idee, leek mij het mooist

Vond de hele procedure erg makkelijk en ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben

Gr
Freek
Heb gister m'n boek binnen gekregen en moet zeggen dat t het geld wel waard is. Het ziet er allemaal zeer gelikt uit; mooie kaft, goed ingebonden en wordt goed in een stevig doosje bezorgd
Succes ermee
Gr
Freek
Succes ermee
Gr
Freek
Kijk eventjes naar het volgende.
Is hier op het nikon forum geplaatst
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... k+fotoboek
groetjes
Is hier op het nikon forum geplaatst
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... k+fotoboek
groetjes
- Marc
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Bedankt voor de aanvullende informatie.
Ik al eens verder kijken via de link
Ik al eens verder kijken via de link