Het percentage probleemgevallen ook....

Deze enquête is er dan ook alleen maar om duidelijk maken welk percentage gebruikers problemen heeft (gehad) met de 24-70. Ondanks dat ik die zelf helaas ook heb gehad, zou ik het objectief, kijkend naar andere kwaliteiten, nog steeds een 9,5 geven.joepert schreef:Ook op fredmiranda heeft ca 40 personen een review van het objectief geplaatst: gemiddelde cijfer: 9,5 (ook hier trouwens wel wat opmerkingen over front-/backfocus en de zoomring...).
In die 808 keer zitten heel veel mensen die dit draadje meerdere malen bekeken hebben, en het zegt dus niet zoveel over hoeveel mensen dit draadje daadwerkelijk gezien hebben. Als ik er aan denk dal ik morgen even precies vertellen hoeveel ingelogde personen dit draadje precies gezien hebben.Marten schreef:808 keer is dit topic bekeken.
50 mensen hebben gestemd.
Maar Slofsky, is het je niet opgevallen dat niet één NCN Bestuurslid op de inhoud van dit topic gereageerd heeft?slofsky schreef:...Mijn voorstel destijds op deze site was laten wij, i.e. het bestuur van de NCN, Nikon Nederland hierover benaderen.
....
Ik geloof ook niet dat iemand in het bestuur zo'n 24-70 heeft...Marten schreef:Maar Slofsky, is het je niet opgevallen dat niet één NCN Bestuurslid op de inhoud van dit topic gereageerd heeft?slofsky schreef:...Mijn voorstel destijds op deze site was laten wij, i.e. het bestuur van de NCN, Nikon Nederland hierover benaderen.
....