2.

Deze bleef gewoon zitten terwijl ik op een afstandje van ongeveer 1,5 meter de foto maakte...
Is het niet gewoon "vink" (Edit: volgens de anwb vogelgids)?Arend-ho schreef:mm zoals Weef al aangeeft kan het wel wat scherper.
maar we zitten hier in presentaties dus waar hebben we het over nietwaar ?![]()
foto 1 had ik aan de onderkant meer gesneden zodat je de kabel/draad kwijt bent en alleen het paaltje over houdt.
foto 2 kan mij niet bekoren.
Nu ben ik niet zo van de vogels maar over wat voor soort hebben we het ?
Arend
JaArno P schreef:Is het niet gewoon "vink" ?Arend-ho schreef:mm zoals Weef al aangeeft kan het wel wat scherper.
foto 1 had ik aan de onderkant meer gesneden zodat je de kabel/draad kwijt bent en alleen het paaltje over houdt.
Arend
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:pfitskie schreef:JaArno P schreef:Is het niet gewoon "vink" ?Arend-ho schreef:mm zoals Weef al aangeeft kan het wel wat scherper.
Arend
Inderdaad de plaats is niet scherp maar ik wordt een beetje beu van sommige reacties. De goede man of vrouw plaatst in zijn of haar trots wat foto's. Natuurlijk om daar reactie op te krijgen, positief of negatief. Maar niet om daar alleen beoordeeld te worden als goed of fout. Hij of zij wil ook graag leren van wat er fout is gedaan.Arend-ho schreef:ik ken alleen het sla type...voor de rest ? al sla je mij dood..
over dood gesproken.
geef dan zelf eens wat tekst als je wilt...zo is het makkelijk trappen natuurlijk !
ik wordt hier 3 keer geciteerd meen ik op een gewone vraag...snap niet wat daar een leuk draadje aan is.
Arend
uhhhmm,TRML schreef:Ik schrik wel een beetje val al die reacties...
Maar ik had inderdaad mijn statief niet bij de hand en moest in een fractie van een seconde die foto's maken omdat ze (die vinkjes) zoals achteraf bleek niet vast gelijmd zaten aan dat draadje, ze zijn daarom niet helemaal haarscherp, maar ik vond het toch wel leuke foto's voor een beginner (ben nog geen half jaar bezig met serieus foto's maken) en het is allemaal nog wat zoeken naar de juiste instellingen. Sorry voor de teleurstelling voor sommige...