Jullie zijn gewend mx shots van mij te zien, nu toch eens heel iets anders. Ben vanavond wat aan 't proberen geweest met instellingen en de flitser, onze woonkamer was volledig donker op wat licht vd tv na, merkte dat de AF had moeilijk had. Mijn hond lag i.i.g. heerlijk te slapen op de bank en hier kon ik dan ook op oefenen( ze gaf gelukkig geen kik om 't geflits). Wat vinden jullie van het resultaat? Opbouwende kritiek zeer welkom... (leuk detail let op de snorhaartjes, ik ben vandaag aan 't sausen geweest en madam zat er weer eens met de neus in

Foto 1. Onbewerkt foto (op 't verkleinen na, en via bordermaker unsharp mask met standaard waarden voor mijn gevoel geen enkel verschil te zien met origineel bestand) Lijkt zo net een ''zw'' foto, maar 't is een zwarte hond op een zwart/grijse bank, met een grijs kussen

Foto 2 .Via Gimp --> kanaalmixer omgezet naar z/w, en onscherp masker toegepast met standaard waarden op origineel bestand. Afbeelding daarna verkleind via bordermaker waar nogmaals usm werd toegepast met wederom standaard waarden.