De modellen zijn geen professionele modellen, als vind ik dat op de foto's niet te merken!
Ik heb de post van deze sessie even in tweeën gesplitst voor de overzichtelijkheid.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden
foto 1

foto 2

foto 3

foto 4

gebruikte lensen: 17-55 en de 60mm microger k. schreef:Vertel eens: welke lens, wat voor een soort verlichting etc.
Wel een beetje met je eens, maar voor mij zelf kon het nog net.Gabees schreef:Hoewel ik bij 3 de dame op de achtergrond net een plastic pop vind.
Het is een glamourshoot van daar de wat verder door gezette bewerking, maar ik vind het hier zelf prima kunnen.Frankie schreef:Enige minnetje : de modellen komen wat plastic over, de een wat meer dan de ander.
Ik heb al een keer gehad dat als ik in beoordeling plaatste dat ook niet goed werd bevonden dus ik heb voor mezelf de keuze gemaakt ik plaats alles in presentatie en op en aanmerkingen mogen van mij altijd.... graag zelfsALE schreef:Ook deze foto's zijn wederom heel apart en mooi. Ondanks dat ze niet in de beoordeling sectie staan toch een paar kleine opmerkingen (kan jij wel hebben )
#1: Heerlijk die zachte verlichting, schaduw. Helemaal top voor mij, ook dat je de huid hebt verzacht komt wel glamour over. Je gaat je inderdaad iets bij die foto afvragen....
#2: Iets te hard belicht, vooral haar rechter oog (op de foto aar linkse). Of je hebt de ogen iets te wit gemaakt waardoor het geheel iets en wat vreemd overkomt
#3: Had ik al eens gezien. Toen heb ik met een ander forumlid deze opname besproken. Valt me op dat het glas van de man leeg is en waarom staat er geen pint bij de tap. dan die lok stoort mij teveel. Wel een hele knappe belichting!
#4: Vind ik niet echt glamour aandoen. Mooie kledinglijn en/of kapsel bij een schone vrouw
Ook hier geldt weer, kleuren, contrast, scherpte zijn perfect te noemen.
Twee van de negen modellen hebben idd vaker iets gedaan de rest niet, aansturing en je tijd nemen is essentieel bij zulke modellen.Noël schreef:Modellen zijn dan niet professioneel, maar hebben dit vast en zeker vaker gedaan.
Als je een keer hulp nodig hebt Ree, bied me vrijwillig aanRee schreef:je tijd nemen is essentieel bij zulke modellen.
Bij sommigen ben je met een kwartier klaar bij andere ben je een uur bezig
Mannelijke modellen zijn altijd moeilijk te vinden.. dus stuur me je portfolio maar....ALE schreef:Als je een keer hulp nodig hebt Ree, bied me vrijwillig aanRee schreef:je tijd nemen is essentieel bij zulke modellen.
Bij sommigen ben je met een kwartier klaar bij andere ben je een uur bezig![]()
![]()
ALE