Dat resulteerde in wat PB ge-heen-en-weer waarin dat weer resulteerde in een 'officiële' opdracht.EelcovandeKamp schreef:@JayONeill83 graag een mooie groothoekopname van de Eiffeltoren.... kan dat ?Heel veel plezier samen met VieF...
Die opdracht luidde:
Dat was dus opdracht 1! En bij deze onze inzending daarvoor.D-90s schreef:Maak een foto van de Eiffeltoren op 10mm op jouw manier en dat Jay het op zijn manier doet.
Ik ben heel benieuwd wat hier uitkomt....
Opdracht 1 foto Jay

Opdracht 1 foto Vief

Opdracht 1 volbracht en op twitter gemeld. Vol enthousiasme vroeg ik of ze nog een volgende opdracht hadden, en ja hoor, die hadden ze

Het resultaat van opdracht 2:EelcovandeKamp schreef:@JayONeill83 We zijn eruit.(ideetje van Monique) Maak het echte vakantiekiekje zoals iedereen die maakt, maar probeer toch origineel te zyn
Opdracht 2 foto Jay. Vakantiekiekjes maak je vaak van elkaar bij een bekend gebouw/standbeeld. Ik dacht laat ik is een foto van ons nemen. In de franse metro! :mrgreen:

Opdracht 2 foto Vief (opmerking: Jay heeft de foto genomen maar de inspiratie kwam van Vief, vandaar dat dit haar inzending is.)

Op naar opdracht 3 en tevens de laatste opdracht.
Ja hoor, vraagt er 1 naar NATUUR in hartje parijs.. die is gek! (zal vast wel wat zijn hoor, maarja, tijdgebrek hè)EelcovandeKamp schreef: @JayONeill83 Beetje laat gezien...maar hier is de opdracht: ga op zoek naar een mooi stukje natuur ergens in de stad.... en leg dit vast...
Opdracht 3 foto Jay

Opdracht 3 foto Vief, Natuur met een twist

Niet alle foto’s zijn kwalitatief even sterk. Dit met grotendeels het tijdgebrek dat we hadden om in 4 dagen EN alles te zien EN de opdrachten uit te voeren. Ook ben ik weer begonnen met het expirimenteren met het bewerken in CS4 waar ik (nu ik terugkijk op de bewerkingen) nog best een lange weg te gaan heb

Dank aan Eelco en Monique voor de wat stressgevende opdrachten haha, maar het heeft in zekere zin toch wel wat geholpen in ons fotografisch inzicht