kever uit 72
- Gobert
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: kever uit 72
Oh, gerold? Dacht dat auto's altijd gespoten werden. Rollen doe je toch met je muur en dakgoot?
Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale
Eroe Nazionale

Ik vind de serie niet helemaal scherp en bij het shot van achteren staat hij er niet helemaal op.
Bovenstaande foto is mijn ex kever had een donkere violette paarlmoer metallic lak (porsche).
Achteraf had ik hem beter in originele staat kunnen houden (bloed oranje).
Een paar winters heb ik het maagdelijk ongeschonden sneeuwdek marktplein Apeldoorn er mee omgeploegd.
Dat klinkt erg stoer maar daarna wist je wel weer wat je had en niet.
Met gladde sneeuw is het soms erg lastig bochten maken en de achterkant breekt zo uit.
Op de bocht naar de snelweg vanuit Arnhem heb ik een keer een 180 graden draai gehad eerste afspraakje met vriendin was dat

Het was glad en de bocht werd scherper dan kijk je zo een een keer de andere kant op.
Ik zou eens wat van die kever bladen bekijken hoe ze daar in staan.
ja idd wel slim om eens in wat auto bladen te gaan kijken om hun composities te zien.
en rob bedankt voor je info over je auto.....( het lijkt nu wel een KEVER forum aan het worden
)
en rob bedankt voor je info over je auto.....( het lijkt nu wel een KEVER forum aan het worden

[D800] [24-70 2.8] [50 1.8] [D90] [SB600] [SB910] [en nog veel wensen....]
Dan zou je die van mij eens moeten zienGobert schreef:Oh, gerold? Dacht dat auto's altijd gespoten werden. Rollen doe je toch met je muur en dakgoot?