Riemke schreef:Leuke serie Maud! Ik vind je dochter maar dapper. Of jij dat ook bent kunnen we helaas dus niet beoordelen

Ze was al 1 keer met opa en oma geweest, toen wij haar kwamen ophalen in frankrijk (vind ik al dapper genoeg, 2 weken zonder papa en mama op vakantie) toen vertelde ze dit in geuren en kleuren. Dus nog een keer de bomen in was haar wens voordat we weer naar een andere camping gingen. Zo gezegd zo gedaan. En als je daar staat dan krijg je kriebels hoor, ik wil ook
GdP schreef:Riemke schreef:Leuke serie Maud! Ik vind je dochter maar dapper. Of jij dat ook bent kunnen we helaas dus niet beoordelen

Moeder of dochter, volgens mij zijn ze even dapper.

Dank dank, hier het bewijs maar zoals gezegd, geen goeie kwaliteit foto's daarom niet geselecteerd maar voor jullie uit de categorie prullenbak gehaald. Dus niet zeuren over de slechte foto he!!

Eigen risico dus
pietje-nukem schreef:Leuke serie van een ander type "hangjongere"
Kan je met recht trots op zijn, zowel de foto's als jullie dochter
Dank je, moest ook echt wat wegslikken toen ik haar dit allemaal even zag doen met een snuit van, heel makkelijk. Op een gegeven moment kreeg ik achter me te horen ' mama kan ik veel beter hoor'. Dan kan je alleen maar denken 'snotneus' hahahhahahaahha. Maar ze had wel gelijk

Kijk maar naar haar gezicht op laatste foto, erg die kids pppffff
Gr.
Maud