D-300 nu uit de handel??
- wopper
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
D-300 nu uit de handel??
Gisteren ben ik hier en daar op pad geweest en naar enkele winkels gebeld. Maar een D-300 heb ik nergens meer nieuw kunnen kopen, de winkels die ik gebeld heb en geweest ben daar krijgen ze er ook geen meer.
Weet nog iemand waar hij wel nog nieuw te koop is???
Weet nog iemand waar hij wel nog nieuw te koop is???
-
Onlinegijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Re: D-300 nu uit de handel??
Beste W,
De opvolger wordt (geloof ik) al een ruime maand uitgeleverd.
De enige exemplaren D300 die je nog in een winkel vindt zijn winkeldochters en soortgelijke missertjes van handelaren.
Ik zou beginnnen met zoeken op tweakers.net, voor zover die nog een categorie D300 hebben.
Als je bepaald nu een nieuwe D300 wilt kopen kan dat wel eens een uitgebreide dag internetten en telefoneren gaan kosten.
Groeten, GIjs
De opvolger wordt (geloof ik) al een ruime maand uitgeleverd.
De enige exemplaren D300 die je nog in een winkel vindt zijn winkeldochters en soortgelijke missertjes van handelaren.
Ik zou beginnnen met zoeken op tweakers.net, voor zover die nog een categorie D300 hebben.
Als je bepaald nu een nieuwe D300 wilt kopen kan dat wel eens een uitgebreide dag internetten en telefoneren gaan kosten.
Groeten, GIjs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- Germay
- Forumlid
Probeer dit eens,wel 5dagen levertijd bij kamera express.Anders een mailtje wanneer hij binnen is.Succ6.
http://www.kamera-express.nl/index.php? ... duct=22164
Wat ik eerst NIKON probeer ik nu te verbeteren.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.
- wopper
- Clublid
- Contacteer:
Daar ben ik nog op aan het wachten, op de mail van hun :mrgreen:Germay schreef:Probeer dit eens,wel 5dagen levertijd bij kamera express.Anders een mailtje wanneer hij binnen is.Succ6.
wopper,
Kijk eens op kieskeurig.nl
Daar zie ik nog een paar winkels die ze op voorraad lijken te hebben ...
Even doorklikken naar de winkels voor de zekerheid (de info op kieskeurig klopt niet altijd met de site van de winkel).
Met Google kun je ook nog wel wel een paar winkels vinden die ze hebben.
Maandag gewoon even bellen om de informatie te verifiëren, reserveren en als het kan snel zelf ophalen.
Wat doe je met je D90?
Kijk eens op kieskeurig.nl
Daar zie ik nog een paar winkels die ze op voorraad lijken te hebben ...
Even doorklikken naar de winkels voor de zekerheid (de info op kieskeurig klopt niet altijd met de site van de winkel).
Met Google kun je ook nog wel wel een paar winkels vinden die ze hebben.
Maandag gewoon even bellen om de informatie te verifiëren, reserveren en als het kan snel zelf ophalen.
Wat doe je met je D90?
Is die D300 nog interessant dan? Technisch zeker hoor, maar de D300s die feitelijk beter is, of in ieder geval gelijkwaardig, is intussen zo stevig in prijs aan het dalen dat ik als ik jou was, die zeker zou overwegen. De prijs van de D300 is sinds de introductie van de D300s gek genoeg alleen maar gestegen, terwijl het toch een 'oud' model is intussen.
- wopper
- Clublid
- Contacteer:
Mijn D-90 met grip die vekoop ik.........Myriad schreef:wopper,
Wat doe je met je D90?
Ik was er ook mee bezig.
Alleen cameratop100 heeft hem nog in voorraad. Maar dat is voor mij niet rendabel omdat de D300S bij FOKA 100 euro duurder is dan de D300 bij cameratop100.
KE heeft hem helemaal niet meer. Krijgt hem ook niet meer. Dat heb ik te horen gekregen van de inkoper daar. Was een officiele melding van Nikon naar KE.
Alleen cameratop100 heeft hem nog in voorraad. Maar dat is voor mij niet rendabel omdat de D300S bij FOKA 100 euro duurder is dan de D300 bij cameratop100.
KE heeft hem helemaal niet meer. Krijgt hem ook niet meer. Dat heb ik te horen gekregen van de inkoper daar. Was een officiele melding van Nikon naar KE.
Deze zou je ook kunnen proberen:
Foto Quelle
Central Point
Foto Grijpink
Foto Quelle
Central Point
Foto Grijpink
- Mieke53
- Forumlid
1. Wat is het verschil tussen de gewone D300 en de D300s, en waarom stijgt de prijs van die D300 nu ineens?
Is er iets weggelaten uit de D300 wat kennelijk toch wel interessant was.
Wie weet het?
Gr.
Mieke
Is er iets weggelaten uit de D300 wat kennelijk toch wel interessant was.
Wie weet het?
Gr.
Mieke
- Léon Obers
- Forumlid
Juist het ontbreken van een filmmode op de D300 spreekt een die hard die wars is van toeters en bellen waarschijnlijk aan.noortje53 schreef: Is er iets weggelaten uit de D300 wat kennelijk toch wel interessant was.

Vriendelijke groet, Léon Obers
-
Onlinegijs sandberg
- Clublid
Re: stijgt de prijs van die D300 nu ineens
Beste Mieke,
Bekijk het eens vanuit de optiek van de handelaar die het laatste exemplaar in voorraad heeft (of denkt te hebben).
Als er vraag is kan je vragen wat je wilt.
Dat geldt voor alles wat schaars is, oud en nieuw.
Groeten, Gijs
Bekijk het eens vanuit de optiek van de handelaar die het laatste exemplaar in voorraad heeft (of denkt te hebben).
Als er vraag is kan je vragen wat je wilt.
Dat geldt voor alles wat schaars is, oud en nieuw.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Gewoon vraag en aanbod.
De vraag blijft gelijk, het aanbod stagneert... dan gaat de prijs omhoog...
De vraag blijft gelijk, het aanbod stagneert... dan gaat de prijs omhoog...
Basis les economie.
De film functie kan van mij gestolen worden. Zal het niet gebruiken. Zelfs niet op de compact die ik nu heb.
Rest is ook niet echt noemens waardig voor mij dan. Betere resultaat op ISO 6400 is wel een mooie bijkomst.
De film functie kan van mij gestolen worden. Zal het niet gebruiken. Zelfs niet op de compact die ik nu heb.
Rest is ook niet echt noemens waardig voor mij dan. Betere resultaat op ISO 6400 is wel een mooie bijkomst.
-
- Forumlid
Les 2 is die van de wet van de afnemende meeropbrengsten, die je voor deze gelegenheid zou kunnen lezen als: hoe meer toeters en bellen, (filmfunctie) hoe minder nut wij er aan ontlenen.dcschuiling schreef:Basis les economie.
De film functie kan van mij gestolen worden. .