Help!! :o)

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Inge

Re: Help!! :o)

Bericht door Inge » di okt 20 2009 6:46 pm

Tadaa!! Met scherpe ogen.... toch? :oops:

Afbeelding

Deze foto had ik al bij fotopresentaties geplaatst maar hij kan hier ook wel... ik moet laten zien dat ik wel scherpe foto's kan maken...ookal kijkt ze ook hier niet in de lens!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Inge op di okt 20 2009 7:08 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » di okt 20 2009 6:47 pm

Inge schreef:Haha... zo! U heeft gesproken! Bedankt voor je commentaar..
Ik vind allebei de foto's mooi ( hoewel die 1e foto natuurlijk mislukt is) maar ik heb er natuurlijk ook zat waar ze wel in de camera kijkt.. de fotograaf waar ik les van krijg houdt van foto's die niet zo standaard zijn... zoals die 2e foto.
Ik zal zo een foto plaatsen waar ze wel in de camera kijkt en nu maar hopen dat daar haar ogen wel scherp zijn... spannend!
Een niet-standaard foto is niet per definitie beter. Of slechter.

Verder vraag ik me af waarom de voorkeur van de fotograaf die je lesgeeft er toe doet (of krijg je punten en kan je zakken?). Fotograferen is iets creatiefs, en daar "moet" je je eigen weg in proberen te vinden. Wat zo'n ervaren fotograaf je toont, daar moet je wat mij betreft uithalen wat voor jou werkt.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Inge

Bericht door Inge » di okt 20 2009 6:53 pm

Ja, dat is zeker waar maar ik vind zijn stijl erg mooi... ik hou niet zo van die standaard portretten.. er mag wel een beetje leven inzitten, niet zo statisch..
Dus ik vind die 2e foto erg mooi..

Ome Robert

Bericht door Ome Robert » wo okt 21 2009 8:10 am

Inge,

Ik, beginner, vind de laatste foto het mooist. Maar dat is weer persoonlijk. Graag zou ik willen weten met wat voor camera-lens combi je werkt.

Keep up the good work!

Groeten,

Robert
(ook haringkop zie ik net..)

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”