Ik zie dat de EXIF tijdens het verkleinen en uploaden naar Tinypic verloren is geraakt. het origineel staat hier:
http://www.flickr.com/photos/dutchimage/4017617430/ - klikken op 'More properties' geeft de gebruikte instellingen weer.
Het model heet Melissa Huiberts. De foto is gemaakt voor een themaweek op Flickr (oude dingen). Er is een dag werk besteed aan het bestuderen van oude foto's en opmaken. We hebben één foto gemaakt en die is in GIMP bewerkt. De twee peertjes hingen in een kale fitting, aan 1 zijde afgeschermd met wit doek, eentje linksonder, eentje rechtsboven. Reflecties van doodordinair wit behang en een plafond zorgden voor de gewenste verstrooing. Ik heb geen studiomaterialen, dus het zaakje hangt van improviseren aan elkaar.
De meeste commentaren die ik kreeg was dat het resultaat toch nog te 'clean' was, te weinig beschadigingen. Het repareren van beschadigingen blijkt makkelijker dan het introduceren ervan. We zijn van plan om een serie van dit soort foto's te maken, voor-na plaatjes erbij, en foto's van de opstelling. Wel ná we de mex griep hebben uitgeziekt; het huis ligt grotendeels plat.