Waar zit nu toch dat tutorial in Capture NX 2?

Discussies over opleidingen, cursussen, boeken en websites op het gebied van fotografie
Plaats reactie
A.Translator

Waar zit nu toch dat tutorial in Capture NX 2?

Bericht door A.Translator » ma okt 26 2009 2:13 pm

Ik heb sinds kort Capture NX geïnstalleerd en heb de handleiding (oppervlakkig) doorgenomen. Ik leer het liefst al doende en meende me te herinneren dat er kort na de installatie ook een tutorial op mijn scherm verscheen. Maar waar zit die? Ik kan hem niet terugvinden.

Heb op de CD wel een map met te bewerken voorbeelden gevonden, dus dat tutorial zal er ook wel opstaan, maar hoe kom ik erbij?

Gaarne hulp!

Christianne

Re: Waar zit nu toch dat tutorial in Capture NX 2?

Bericht door Christianne » ma okt 26 2009 2:33 pm

Laatst gewijzigd door Christianne op ma okt 26 2009 3:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

A.Translator

Re: Waar zit nu toch dat tutorial in Capture NX 2?

Bericht door A.Translator » ma okt 26 2009 2:54 pm

Reuze bedankt, Christianne, maar die tutorials bedoel ik niet. Niet dat ik er niet veel van leren kan, hoor... Ik zal een poging doen beter uit te leggen wat ik zoek.

Ik bedoel een tutorial (waarschijnlijk heet het anders) waar begonnen wordt met een foto van een groen berglandschap tegen een blauwe lucht. Even verderop wordt een vogel uit een groter geheel gesneden, en een verkleurde deur weer wit gemaakt.

Al die voorbeelden kom ik tegen in de map "samples" op de Capture NX 2 CD, maar ik kan de bijbehorende tekst niet meer vinden.

PS: Heb net wel dat eBook van Jason P. Odell gekocht. Ik ben dol op eBooks: tekst op een lekker groot formaat op de ene monitor en het programma dat ik aan het leren ben op de andere monitor. Stukken makkelijker dan een boek open naast je computer proberen te houden en meestal nog goedkoper ook. Dus zeer hartelijk dank voor die tip!

Plaats reactie

Terug naar “Opleidingen/cursussen/boeken/websites”