Ik proef dat dit draadje een wending gaat krijgenPatrick schreef:Grappig. Ik vind er niets ordinairs aan. Maar ja, blijkbaar hoor ik bij de "doelgroep".D-90s schreef:Ik vind de foto een beetje ordinair, de nadruk ligt teveel op de borsten.. en niet op het bodypainten..![]()
Er zijn overigens meer mannen dan vrouwen actief op het forum. Zullen we het erop houden dat het daarmee te maken heeft?
Bodypainting van bovenaf
Re: Bodypainting van bovenaf
Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
-
RvR46
Schitterende foto. erg mooie compo.
Vindt het ook mooi hoe je met de scherptediepte heb gespeeld.
Gr Richard
Vindt het ook mooi hoe je met de scherptediepte heb gespeeld.
Gr Richard
-
Arend-ho
die van vorig jaar was ook mooi maar deze steekt daar weer bovenuit.
al een paar keer naar gekeken Kees...hij blijft boeiend door scherpte /onscherpte en omzetting.
klasse !
@ d90's ordinair

dat kind heeft nu eenmaal een paar borsten...je kan ze moeilijk wegshoppen denk.
het betreft bodypainting..even een reminder.
kijk volgende keer eens op een zomerdag op het strand van texel.....ordinaire boel daar.

zou er nooit meer komen.
[einde d90's smilies modus ]
dan nog even een edit : waar zitten de lichte partijen ?? juist bij de kwast en haar billen
arend...dan maar een wending kees
al een paar keer naar gekeken Kees...hij blijft boeiend door scherpte /onscherpte en omzetting.
klasse !
@ d90's ordinair
dat kind heeft nu eenmaal een paar borsten...je kan ze moeilijk wegshoppen denk.
het betreft bodypainting..even een reminder.
kijk volgende keer eens op een zomerdag op het strand van texel.....ordinaire boel daar.
zou er nooit meer komen.
[einde d90's smilies modus ]
dan nog even een edit : waar zitten de lichte partijen ?? juist bij de kwast en haar billen
arend...dan maar een wending kees
-
pbreev
Ordinair of niet...
... ik vind hem (of haar ) gewoon mooi.
Mooie kleuren, mooie scherpte diepte, mooie plaat.
Beauty is in the eye of the beholder!
Groet Patrick
... ik vind hem (of haar ) gewoon mooi.
Mooie kleuren, mooie scherpte diepte, mooie plaat.
Beauty is in the eye of the beholder!
Groet Patrick
-
pbreev
Dat is niet ordinair maar LAAGGeofgraphic schreef:Heel gaaf!!
Heb je er ook 1 van onderaf?
Groet Patrick
- Patrick
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Niet door mij. Ik ga in stilte verder genieten...KvP schreef:Ik proef dat dit draadje een wending gaat krijgen
Waanzinnig 
-
Kroontje
Hallo
Buitenom dat de plaat zeer mooi is, moet ook te kennen geven, dat het vreselijk moeilijk is om te schilderen
Spreek uit ervaring
Mooie foto
Kroontje
Buitenom dat de plaat zeer mooi is, moet ook te kennen geven, dat het vreselijk moeilijk is om te schilderen
Spreek uit ervaring
Mooie foto
Kroontje
-
Tobias
Grappig dan reageert er een vrouw met een typische vrouw/vrouw opmerkingD-90s schreef:![]()
![]()
![]()
toch wel grappig....
Er hebben tot nu toe alleen nog maar mannen gereageerd..![]()
![]()
Je kunt heel duidelijk zien dat er met een mannenoog naar het onderwerp is gekeken.
Ik vind de foto een beetje ordinair, de nadruk ligt teveel op de borsten.. en niet op het bodypainten..
Groetjes Monique
Apart in beeld gezet en duidelijk dat het hier om bodypainting gaat. Wat betreft de borsten. Helemaal niet ordinair als je het beeld in in het geheel bekijkt.