Op zich heb je het helemaal prima begrepen, al wil ik wel wat dingen recht zetten wat jij verkeerd geïnterpreteerd hebt.
Inderdaad had ik in de startpost moeten aangeven dat ik de reflectie achteraf digitaal toegepast heb. Nu lijkt het immers zo dat ik een blikje gefotografeerd heb, waar reflectie in zit (terwijl dat juist niet moest)
Het is je goed recht dat je denkt dat ik het allemaal wel weet (ik neem aan over mijn eerste post)
Zo wil ik me niet profileren maar omdat ik mijn klasgenoten een beetje teniet doe in de startpost, komt het misschien wel zo over. Waardoor het lijkt alsof ik mezelf in de hemel prees. Die indruk wil ik niet wekken.
Waarom schrijf ik dan toch zo'n stukje over de klasgenoten? Omdat er klasgenoten zijn die denken zich het te kunnen veroorloven om uren / dagen weg te blijven, omdat er mensen tijdens instrucielessen half liggen slapen, omdat er mensen zijn die geen interesse lijken te tonen, en mensen die te laat komen. Vervolgens krijgen ze allemaal de opdracht, en klooien maar wat aan.
Als je iets wil, en je hebt ergens een passie voor dan moet je er ook voor gaan.
En niet de bovengenoemde dingen uithalen. Ik kan dat dan ook niet begrijpen dat als mensen een beroepsopleiding volgen, zo doen - redeneren.
Want het kan ook anders. Ik heb er al een MBO opleiding opzitten, en zelfs al was dat niet mijn passie, ik heb dat toch netjes afgerond. Ik heb toen het roer compleet omgegooid en ben fotonica gaan studeren, tegen alle negatieve feedback in (want er is toch geen droog brood mee te verdienen)
Vervolgens reis ik elke dag af van Belfeld naar Ede (4,5 uur per dag)...zit ik geconcentreerd in de les en verstoor de les niet (ook al krijg ik lesstof dat ik al snap) en maak ik alles op tijd en keurig af. Ook ben ik een nieuwe lesstof aan het ontwikkelen samen met een leraar, voor het vak communicatie. (gaat over Talent Branding)
Uit dat allemaal blijkt wel hoeveel passie en doorzettingsvermogen ik heb.
Daarom kan ik ook niet tegen dat gedrag wat teveel MBO leerlingen vertonen.
Waarom ik er een reflectie in heb gezet, heb ik al uitgelegd. Om namelijk wat diepte te creëren. Dit is geen opdracht die beoordeeld gaat worden, maar meer een test. We hoeven dit ook niet in te leveren, en zijn dus vrij wat we achteraf met het beeldmateriaal doen. Al stop ik er 10 reflecties in.
Het origineel: