Fullframe DSLR

Discussies over fotografie met de D100, D200, D300, D300s, D500, D700, D800, D800E, D810 en D850
Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Re: Fullframe DSLR

Bericht door Léon Obers » wo okt 28 2009 1:19 pm

Vriendelijke groet, Léon Obers

Isflicka

Bericht door Isflicka » do okt 29 2009 11:19 am

:lol: Zo denk ik er ook over, ik ben jong heb geen man en ook geen (rijke) vriend, kleding en sieraden geef ik niks om maar ben wel besmet met NAS. Ik studeer full-time (voor zover dit full-time mag heten) en heb daarnaast een (bijna) full-time job. Dus ja, ik vind ook dat ik getikt mag zijn en net zoals jij mij mag overgeven aan mijn NAS besmetting (ook al heb ik het allemaal helemaal niet nodig) wat anderen daar ook van vinden.... het maakt voor mij het leven een beetje leuker.
gongon schreef:Ach, ik ga ervan uit dat je niet perse iets heel hard nodig moet hebben om er lol van te hebben. Wilde graag een D3 en heb hem dan ook van mijn man gekregen. Kijk mijn man koopt elke twee jaar een nieuwe auto en dat is ook niet nodig, maar hij vind het gewoon leuk ( en hij staat de meeste tijd gewoon voor de deur). Zo wilde ik dus graag een D3 ook al zijn mijn foto`s dan misschien niet wereldschokkend. :lol:
En eigenlijk heb ik aan 1 computer ook genoeg, maar heb buiten mijn desktop ook nog twee laptops, een kleintje en een grote. En wil over een poosje graag de MacBook pro hebben, maar om eerlijk te zijn nodig heb ik hem niet, maar vind het gewoon leuk, zoals andere vrouwen veel tassen, kleren en schoenen hebben (heb ik niet, heb een hekel aan winkelen), zo heb ik graag meerdere camera`s en meerdere computers. Ben een beetje getikt. :lol: :lol: :lol:
Maar als ik eerlijk ben, nodig zijn al die dingen niet om goed te leven, het maakt het alleen wat leuker.

Dus als jij zin heb om een D700 of D3 te kopen gewoon doen, ik heb nog geen minuut spijt van de D3 gehad.

Fluitman

Bericht door Fluitman » do okt 29 2009 11:48 am

Isflicka schreef::lol: Zo denk ik er ook over, ik ben jong heb geen man en ook geen (rijke) vriend, kleding en sieraden geef ik niks om maar ben wel besmet met NAS. quote]
Wat betekent NAS ? ? ?

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » do okt 29 2009 11:58 am

Fluitman schreef:
Isflicka schreef::lol: Zo denk ik er ook over, ik ben jong heb geen man en ook geen (rijke) vriend, kleding en sieraden geef ik niks om maar ben wel besmet met NAS. quote]
Wat betekent NAS ? ? ?

:mryellow: Nikon Aankoop Syndroom! :mryellow:
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Fluitman

Bericht door Fluitman » do okt 29 2009 12:25 pm

Nikon Aankoop Syndroom!
Oke ;-) Ik 'HAD' dus last van een CAS en na slechte service t.a.v. mijn EOS300D, nu dus op zoek naar een verantwoorde en goede Nikonbody !

flitslicht

Bericht door flitslicht » do okt 29 2009 1:47 pm

Fluitman schreef:...en na slechte service t.a.v. mijn EOS300D, nu dus op zoek naar een verantwoorde en goede Nikonbody !
:huh: (zit op handen en typt met neus...) :shock:

Plaats reactie

Terug naar “D100, D200, D300(s), D500, D700, D8x0(E)”