Riemke schreef:De foto van 7 april, de tweede in de reeks is ook al met de D700 Patrick.
Volgens mij heeft onze Cees zijn spaarvarken leeg gemaakt
Nee, heel veel ongebruikte spulletjes, die alleen maar stof lagen te vergaren verkocht!

Riemke schreef:De foto van 7 april, de tweede in de reeks is ook al met de D700 Patrick.
Volgens mij heeft onze Cees zijn spaarvarken leeg gemaakt
Waarom ontdek je 'm dan niet verder bij de laatste foto? Die is toch weer gemaakt met dat oude D200 geval?chip54 schreef:Dank je, dat zal best lukken! Ik vind het een fantastisch apparaat, ben 'm ook echt nog aan 't ontdekken.
Nieuwe schoenen moet je ook inlopen. En soms zitten de oude nog best wel lekkerPatrick schreef:Waarom ontdek je 'm dan niet verder bij de laatste foto? Die is toch weer gemaakt met dat oude D200 geval?![]()
![]()
![]()
Sorry Patrick, Skippy had 't al in een ander draadje gezien. Enneh, de 80-200 zat toevallig op de D200.Patrick schreef:Waarom ontdek je 'm dan niet verder bij de laatste foto? Die is toch weer gemaakt met dat oude D200 geval?chip54 schreef:Dank je, dat zal best lukken! Ik vind het een fantastisch apparaat, ben 'm ook echt nog aan 't ontdekken.![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Cees! Heb ik dus daadwerkelijk een scoop? Heb ik het als eerste ontdekt?
Klopt, gebruik zo af en toe ook de D200 en de F5 nog wel eens. Maar fotografeer op dit moment niet zo heel veel.rbfoto.nl schreef:
Ps. Die D700 slijt in jouw handen niet zo snel, 1414 clicks pas :O