Weekopdracht 69 - Beoordelen foto's
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Weekopdracht 69 - Beoordelen foto's
Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 30-10-09 t/m 13-11-09. Tot de avond van 13-11 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
- pietje-nukem
- Forumlid
Re: Weekopdracht 69 - Beoordelen foto's
Boldey heeft in ieder geval wel de mooiste foto geplaatst maar....
een festival is geen disco.
Geographic heeft volgens mij nog wat meer moeite gedaan voor deze opdracht (denk ik dan)
Dus ik stem op Geographic.
Maar Boldey, de mooiste is van jouw
een festival is geen disco.
Geographic heeft volgens mij nog wat meer moeite gedaan voor deze opdracht (denk ik dan)
Dus ik stem op Geographic.
Maar Boldey, de mooiste is van jouw
Nou, van mij ook de groeten
Pietje Nukem. Ik ben absoluut geen discoganger, maar ik vind het wel een creatieve serie
groet Hans
groet Hans
pietje-nukem! Uiteindelijk toch wel de meest creatieve bijdrage als het om dansen in de disco gaat.
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Vind ook dat de foto van boldey het mooist is. Dus mijn stem voor boldey.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
mm Boldey of Geo...
heb even lopen twijfelen.
Pietje Nukem was en is leuk gevonden maar vind ik geen disco nog dansen...wel origineel...
Boldey is inderdaad geen disco...wel prachtige kleuren cq foto en dansen komt daar wel meer naar voren.
disco [ ik ben nu 40 ] tja vroeger was ik al gek op spiegelbollen en discolampen...
dus Geo heeft bij deze mijn stem !
Arend
heb even lopen twijfelen.
Pietje Nukem was en is leuk gevonden maar vind ik geen disco nog dansen...wel origineel...
Boldey is inderdaad geen disco...wel prachtige kleuren cq foto en dansen komt daar wel meer naar voren.
disco [ ik ben nu 40 ] tja vroeger was ik al gek op spiegelbollen en discolampen...
dus Geo heeft bij deze mijn stem !
Arend
- roes
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
ook ik vind de foto van Boldey het mooiste.
groeten Jos
groeten Jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
De geweldige kleuren van Geof doen het voor mij.
Zat ook te twijfelen tussen Geof en Boldey. Maar de foto van laatstgenoemde springt er net uit.
- Maribex
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Hmmm... dit keer breng ik geen stem uit omdat naar mijn mening geen van de inzendingen het thema (lees: de weekopdracht!) voldoende raakt.
En dat zegt niets over de foto's zelf...
Zou toch eens een punt van gemaakt moeten worden, het gaat hier om de mooiste foto BINNEN de opdracht, en ik merk dat dit hier nogal eens vergeten wordt
Groet,
Martin
En dat zegt niets over de foto's zelf...
Zou toch eens een punt van gemaakt moeten worden, het gaat hier om de mooiste foto BINNEN de opdracht, en ik merk dat dit hier nogal eens vergeten wordt

Groet,
Martin
Mooie Nikon-spullen...
http://www.martindebock.nl
http://www.martindebock.nl