The Sheer in Luxor,Arnhem

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
andre

The Sheer in Luxor,Arnhem

Bericht door andre » zo nov 01 2009 9:01 pm

Afgelopen vrijdag was ik bij het één na laatste optreden van The Sheer in Arnhem;de zanger is nierpatient en zal op korte termijn een nieuwe nier krijgen.
Het ,voorlopig,laatste concert is in Groningen,daarna is het afwachten en hopen dat Bart er weer bovenop komt en weer mooie liedjes gaat schrijven.
Hier wat plaatjes van het optreden.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

Ome Robert

Re: The Sheer in Luxor,Arnhem

Bericht door Ome Robert » zo nov 01 2009 9:34 pm

......Geweldig!!

Ditvwil ik ook graag doen. Gelukkig heb ik twee zangers in de vriendenkring. (die te weinig optreden)

Laat vooral meer zien..

Robert

andre

Bericht door andre » ma nov 02 2009 6:06 am

Dank je wel Robert,ik zal in de toekomst zeker nog wel wat foto's posten.
En vwb het zelf willen doen....vooral doen! Aankomend week-end is hier in Arnhem bv Gesel XL een soort popronde waarin een heleboel bandjes
op verschillende locaties optreden ,een ideale mogelijkheid om aan je portfolio te werken,aan je techniek te werken, en natuurlijk om veel verschillende muzieksoorten
te beluisteren.

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door Léon Obers » ma nov 02 2009 8:26 am

Ik vind het alleen jammer dat die zanger op elke foto zijn ogen dicht heeft, maar dat zit hem misschien in zijn wijze van muziek maken. :wink:
Vriendelijke groet, Léon Obers

Ruudje

Bericht door Ruudje » ma nov 02 2009 9:36 am

Fijne foto`s....erg fijne muziek - band!!

gr R

CU2

Bericht door CU2 » ma nov 02 2009 11:34 pm

Altijd een aparte sport. Je bent zo afhankelijk van het (steeds wisselende) licht.
Ik heb dit zelf ook redelijk wat keren gedaan, en pas sinds kort met m'n nieuwe D90. Daarvoor analoog met een T90 (maar dan van Canon). Wat moest je schuiven in je ISO? Tot 800 of verder?
Ik vind nr 4 er het mooist uitkomen. Bij nr 2 krijg ik hetb idee dat de microfoon scherper is dan de zanger.

Groet,
Chris

andre

Bericht door andre » di nov 03 2009 6:32 am

Je bent inderdaad behoorlijk afhankelijk van het licht,en dan is Luxor nog een behoorlijk verlichte zaal.
Maar er gaan een boel plaatjes de prullebak in.En vwb jouw vraag Chris ,ik heb bijthe Sheer voor het eerst auto-iso gebruikt
en je ziet dan wel in de exifs dat ie naar de 1600 toegaat,daarnaast schiet ik ze in raw.
gr,
Andre

Boldey
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Boldey » di nov 03 2009 8:28 pm

Erg mooi!!! Vooral #3

Plaats reactie