Beste mensen,
Vanavond ga ik met een skater fotograferen in een skatepark just 4 fun some try out's(hal). Hebben jullie tips/tricks die ik kan gebruiken voor vanavond m.b.t. instellingen camera/flitser. Ik heb een Nikon D90 en een sb-800 flash. Ik heb me nog niet echt verdiept in de flash, maar draadloos flitsen is toch ook mogelijk, zodat ik het licht eventueel vanuit een andere hoek kan laten komen? (maar dan flitst mijn on-camera zeker ook mee?) Kom hier een beetje kort dag mee, maar hoop dat er toch nog wat reacties komen waar ik iets aan heb .. Ik heb zelf totoaal geen ervaring met indoor fotograferen ...
Grtz,
Dave
Indoorfotografie (Flits instellingen)
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Indoorfotografie (Flits instellingen)
zoek anders ff 

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Beste Dave,
Er zijn twee recepten om die ervaring te krijgen:
-lees de handboeken om te weten wat er mogelijk is (je hebt nog ruim drie uur dus..., grapje)
-oefening.
Groeten, GIjs
Er zijn twee recepten om die ervaring te krijgen:
-lees de handboeken om te weten wat er mogelijk is (je hebt nog ruim drie uur dus..., grapje)
-oefening.
Groeten, GIjs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Bespaar je dan ook de moeite om zoiets er ''ff'' neer te zetten...............M.Oorthuis schreef:zoek anders ff
I 'm sorry... and will read the manuall.

Ja ja, de hulp van onze ervaringsdeskundigen is onbegrensd ....davieson schreef:Bespaar je dan ook de moeite om zoiets er ''ff'' neer te zetten...............M.Oorthuis schreef:zoek anders ff
I 'm sorry... and will read the manuall.
Je vraagt je zelf af WAAROM ze nog de moeite nemen......
Groet Patrick