Van staal én lekker scherp, nooit last van focusproblemen!Marten schreef:De kwaliteitscontrole m.b.t. het flitsschoentje is tegenwoordig ook vèr onder de maat.Skippy schreef: Dit lijkt me duidelijk een zaak die door het NCN-bestuur bij de hoogste baas van Nikon Japan aangekaart moet worden :mrgreen:
Vroeger waren die schoenen beter.
Met stalen neuzen.
Afdekplaatje flitsschoen
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Afdekplaatje flitsschoen
-
- Moderator
- Contacteer:
Voorzichtig hopelijk wel maar de jeugd verslijt nu eenmaal meer rubbertjes.gongon schreef:Op mijn D200 zat ook geen afdekplaatje, maar op mijn D3 wel. Eigenlijk best wel gek op de ene camera zit er wel een en op de andere weer niet.
Ben wel twee rubber dopjes kwijt van mijn D200, heb hem uitgeleend aan mijn zoon en die is schijnbaar niet zo voorzichtig als ik.
P.S.

- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Heb net even twee nieuwe dopjes besteld bij Nikon, de bezorgkosten zijn nog duurder dan die twee dopjes, toch niet normaal. Ze worden per koerier gebracht, ze hadden toch ook gewoon in een envelop met de post gestuurd kunnen worden.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Wie is er nou dommergongon schreef:Heb net even twee nieuwe dopjes besteld bij Nikon, de bezorgkosten zijn nog duurder dan die twee dopjes, toch niet normaal. Ze worden per koerier gebracht, ze hadden toch ook gewoon in een envelop met de post gestuurd kunnen worden.

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- gongon
- Clublid
M.Oorthuis schreef:Wie is er nou dommergongon schreef:Heb net even twee nieuwe dopjes besteld bij Nikon, de bezorgkosten zijn nog duurder dan die twee dopjes, toch niet normaal. Ze worden per koerier gebracht, ze hadden toch ook gewoon in een envelop met de post gestuurd kunnen worden.
Wat is daar nou weer dom aan? Wil graag mijn camera in orde houden, maar ja, als dat dom is dan is dat maar zo. Zal er niet wakker van liggen dat jij me dom vind hoor.
Groetjes Gonnie.
- ton
- Forumlid
Rubbertjes verslijtenSkippy schreef:Voorzichtig hopelijk wel maar de jeugd verslijt nu eenmaal meer rubbertjes.gongon schreef:Op mijn D200 zat ook geen afdekplaatje, maar op mijn D3 wel. Eigenlijk best wel gek op de ene camera zit er wel een en op de andere weer niet.
Ben wel twee rubber dopjes kwijt van mijn D200, heb hem uitgeleend aan mijn zoon en die is schijnbaar niet zo voorzichtig als ik.
P.S.
Waar blijven de mods, dit had allang naar de coffeecorner verplaatst moeten worden

Groeten Ton .
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Tja, die lijken soms op gewone mensen met banen en zo. Die zijn er niet altijd. Je dient je gewoon te gedragen, ook als de moderators even elders zijn.Skippy schreef:P.S.
Waar blijven de mods, dit had allang naar de coffeecorner verplaatst moeten worden
En wat te doen met dit draadje. Het feit dat het er vrolijk aan toe gaat is denk ik in dit geval niet direct een reden om het te verhuizen. Zo tussen de regels door staat er toch echte informatie in. En ik denk dat de TS het ook serieus bedoeld heeft. Ik ga het draadje ook niet opschonen of splitsen.
- Cees
- Forumlid
Patrick, je bent te goed voor deze wereld! :mrgreen:Patrick schreef:Tja, die lijken soms op gewone mensen met banen en zo. Die zijn er niet altijd. Je dient je gewoon te gedragen, ook als de moderators even elders zijn.Skippy schreef:P.S.
En wat te doen met dit draadje. Het feit dat het er vrolijk aan toe gaat is denk ik in dit geval niet direct een reden om het te verhuizen. Zo tussen de regels door staat er toch echte informatie in. En ik denk dat de TS het ook serieus bedoeld heeft. Ik ga het draadje ook niet opschonen of splitsen.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Dat kan wel zijn, maar ik heb geen bruikbaar alternatief voor deze, wel?Cees Laarman schreef:Patrick, je bent te goed voor deze wereld! :mrgreen:

Nog even on-topic: vanavond toch maar weer eens een van die stukjes plastic opzoeken. Ik heb ze ooit van TomT gekregen, en het is natuurlijk niet zo netjes ze ergens weg te stoppen en nooit te gebruiken... Het staat namelijk wel netjes zo'n camera met toupet.

- gongon
- Clublid
Ik weet nog dat ik dacht (toen ik de D200 kocht) dat ze vergeten waren om het afdekplaatje van de flitsschoen er bij te doen.
Groetjes Gonnie.
-
- Forumlid
Gelukkig zijn die toupetjes voor € 1,01 inclusief verzendkosten, op eBay te koop.
http://shop.ebay.nl/i.html?_nkw=Nikon+h ... &_osacat=0
Ik weet het, daar moeten nog invoerrechten over worden betaald.

- Gobert
- Clublid
En bij je eigen dealer en bij Nikon beverwijk. Kosten slechts enkele luttele Euro's.
Ik vind het wel mooi dat mensen daarover een heel topic kunnen volbabbelen. Heeft zeker te maken met het slechte weer.

Ik vind het wel mooi dat mensen daarover een heel topic kunnen volbabbelen. Heeft zeker te maken met het slechte weer.

Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale
Eroe Nazionale
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Ik heb er een tijdje geleden ook twee besteld via Ebay. Als je een adres in Hongkong neemt is de verzending ook nog gratis. Binnen een week had ik ze netjes in huis en geen invoerrechten 

The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
@gongon: wie is er nou dom

Marten schreef:Gelukkig zijn die toupetjes voor € 1,01 inclusief verzendkosten, op eBay te koop.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- gongon
- Clublid
M.Oorthuis schreef:@gongon: wie is er nou dom![]()
Marten schreef:Gelukkig zijn die toupetjes voor € 1,01 inclusief verzendkosten, op eBay te koop.
Ach, ik steun graag de Nederlandse economie.
Groetjes Gonnie.