Zaterdag ook samen met Annet geweest in Utrecht. Leek ons wel een leuk dagje uit. De trein gepakt en met de herfst korting was dit geen verkeerde beslissing. Ook nog eens 1e klas gezeten.
Hele dag rond gelopen en nog een paar forumleden gespot. Was leuk ze weer eens even te zien en te spreken. Eelco en Monique, Arthur, Cees, Roelof enTony en vriendin (geloof ik)
Niet echt veel plaatjes geschoten maar wel de flits in de tas gehouden. Met 6400 asa eindelijk ruis gekregen

door tegen de schijnwerpers in te fotograferen.
Nog even om advies gevraagd (en gekregen) bij het service punt van Nikon over mijn lubberende zoomrubber van mijn 28-70.
`s Avonds een hapje gegeten bij NPS en een lezing bijgewoond van Kadir van Lohuizen (Noor Images) Geweldige mooie foto`s gezien.
Op het lang wachten na voor een broodje en een bakje koffie, al met al toch een leuk dagje.
Hier wat plaatjes:
1) Deze deed het weer nadat heel de bajonet uit elkaar geschroefd was
2) Mooi he die ruis.
Volgens mij had Annet een mooie man in het vizier. Ze bleef maar door dat ding gluren.
3) Hij probeerde zijn vriendin ook te overtuigen dat hij zo`n lensje nodig heeft.
4) Mocht deze niet meenemen van die meneren in zwarte poloshirten
5)
6)
7)

Geen kind meer gehad aan Annet tijdens de terugreis. Ze heeft alleen nog even benadrukt dat ze binnenkort jarig is
Deze wel geflitst trouwens. Even de instellingen geprobeerd van onze flitsgoeroe Arthur
Groet,
Aquarius
Het verschil tussen onkruid en een bloem is een oordeel.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.