Heb nog niet zolang geleden mijn eerste stappen op studio-/portretfotografie gebied gezet dus echt ervaren ben ik niet maar vind de belichting over het algemeen goed. Wel vind ik bij de laatste foto de schaduw rechts achter het model storend. Misschien weg te werken in photoshop, of anders volgende keer het model iets verder van de muur af plaatsen. Als je via het plafond geflitst hebt werd die schaduw dus door het raamlicht veroorzaakt (?) In dat geval was het waarschijnlijk zonnig; bewolkt weer of een raam op het noorden leveren wat diffuser licht op - of anders een laken o.i.d. gebruiken. Verder vind ik bij de laatste foto het licht iets teveel van boven komen; logisch als je via het plafond flitst maar het valt door de pose bij deze foto meer op dan bij de anderen. Een reflector had de schaduw kant van haar gezicht misschien iets in kunnen vullen.
Vind de lichtjes in de ogen bij foto twee mooi, die brengen de ogen en daarmee het model mooi tot leven. Bij foto drie en vier vind ik het licht in de ogen iets te weinig (en bij vier valt de reflectie op het oogwit wat in mijn ogen minder mooi is als het donkere gedeelte van het oog).
Compositie vind ik goed, misschien had je het model in de laatste foto iets meer kijkruimte mogen geven.
Tja en nabewerking ... daar kan ik weinig over zeggen aangezien ik zelf nog niet veel verder ben dan Lightroom ...
Maar afgezien van deze kleine puntjes is het helemaal geen verkeerde serie.