Ja, want ik neem het niet voor niets mee.
@Maissan
Laat je spulletjes niet te lang in direct zonlicht liggen. De rubbers van de zoomlenzen gaan dan 'lubberen'; zéker als het zoomen wat stroef gaat.
Veel Egyptenaren zijn erg strikt 'in de leer'. Een overgroot deel van de mensen denkt nog steeds dat je een deel van hun ziel pikt als je ze fotografeert; zeker in gebieden waar niet veel buitenlanders komen. Toestemming vragen wil vaak helpen; vaak verwacht men dan wel een fooi.
Egypte, wat zal ik gebruiken ?
- ArjanL
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Egypte, wat zal ik gebruiken ?
http://www.arjanlaging.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat het kan, wil niet zeggen dat het ook moet!
Omdat het kan, wil niet zeggen dat het ook moet!
Met een zwaar statief is het ook nodig. Je moet voor de hoogste kwaliteit ook mirror lock up gebruiken, zeker met wat langere lenzen en tussen npakweg 1/30 en 1 sec.Maissan schreef:Ja oke op die manier ik begrijp het en dat is met een goed statief (zwaar) niet nodig dus dat is dan ook weer het overwegen waard.flitslicht schreef:Om je sluiter te ontspannen als je camera op een statiefje staat, met name zo'n wankel ding als de gorillapod. Anders gaat je camera bewegen als je afdrukt.Maissan schreef:En die draadontspanner waar ga ik die voor gebruiken misschien raare vraag maar heb geen idee?
Bedankt
ArjanL schreef:Een overgroot deel van de mensen denkt nog steeds dat je een deel van hun ziel pikt als je ze fotografeert; zeker in gebieden waar niet veel buitenlanders komen. Toestemming vragen wil vaak helpen; vaak verwacht men dan wel een fooi.