D-300 nu uit de handel??
Re: D-300 nu uit de handel??
Behalve als er ergens een nieuwe D300 voor 600 euro opduikt!

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Wellicht is het een goed idee om te stoppen met mijn grapje te herhalen.
Ik vraag me onderhand af hoe een en ander afgelopen is....

Met de stelling dat de D300 dood is ben ik totaal niet mee eens. Een prachtige kamera. Kwaliteit is perfect.
Zoals Patrick zegt,
heb je de D300 hou je hem lekker. Zou ik ook totaal niet overgaan naar de D300s.
En sta je ervoor net als ik, een nieuwe aankoop, dan de D300s.
Prijs scheelt niks met een 'nieuwe' D300. Dus dan zou je gek zijn als je dan 'teveel' geld zou betalen voor de D300.
Als er geen nieuwe auto tussen door was gekomen had ik de D300. Zonder twijfel. De D300s koste toen teveel.
Ik hoop einde dit jaar dat ik de D300s dan eindelijk kan aanschaffen. Zo niet, jammer dan. Dan maar even wat langer wachten.
Zoals Patrick zegt,
heb je de D300 hou je hem lekker. Zou ik ook totaal niet overgaan naar de D300s.
En sta je ervoor net als ik, een nieuwe aankoop, dan de D300s.
Prijs scheelt niks met een 'nieuwe' D300. Dus dan zou je gek zijn als je dan 'teveel' geld zou betalen voor de D300.
Als er geen nieuwe auto tussen door was gekomen had ik de D300. Zonder twijfel. De D300s koste toen teveel.
Ik hoop einde dit jaar dat ik de D300s dan eindelijk kan aanschaffen. Zo niet, jammer dan. Dan maar even wat langer wachten.
Sorry, ik had niet gelezen dat jij die briljante grap ook al eens gemaakt had, en ik dacht origineel te zijn.Patrick schreef:Wellicht is het een goed idee om te stoppen met mijn grapje te herhalen.![]()

-
- Forumlid
Dus als je nu een D300s koopt betaal je beduidend minder dan dat ik destijds december 2007 betaalde voor mijn D300 en je krijgt er een nu een iets betere camera voor dus wat zou je dan twijfelen over een oud type D300 ????? Nog nog afgezien van de verhoogde afschrijfwaarde van een ''oude'' D300 tov een nieuwe D300s.
Ik hou m'n D 300 als back-up (en koop een D700) daar is niks mis mee maar als er nog twijfelaars die een oude D300 willen kopen zijn lees dan de review (die werkt er al een tijdje mee!) de newsletter october 2009 van Mike Hagan http://www.outthereimages.com eens Zijn conclusie heb je een D300 dan houden zo, ben je d'r aan één toe koop dan een D300s.
Ik hou m'n D 300 als back-up (en koop een D700) daar is niks mis mee maar als er nog twijfelaars die een oude D300 willen kopen zijn lees dan de review (die werkt er al een tijdje mee!) de newsletter october 2009 van Mike Hagan http://www.outthereimages.com eens Zijn conclusie heb je een D300 dan houden zo, ben je d'r aan één toe koop dan een D300s.
Laatst gewijzigd door Brava op di nov 10 2009 3:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forumlid
Ik weet niet Patrick of je dat kunt zeggen op basis van zuivere prestaties en de Nikon emoties even laat voor wat ze zijn. Ik zie wel praktijtesten waar de D300s voorbij wordt gestoken door de Sony 850 met o.a. een hogere beeldkwaliteit dan de D300 en D300s.Daarnaast denk ik (heb nog geen echte prestaties gezien) dat de Canon D7 ook een aardige gooi kan doen in dit prijssegment. Maw ik vind de opwaardering van Nikon voor deze specifieke camera een beetje mager zeker als ze bovenaan willen blijven staan.Patrick schreef:Niets dood aan de D300. Ik zou er graag een hebben. Nog steeds een betere camera dan die je bij andere merken kan kopen onder de 2000 Euro wat mij betreft
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik denk dat de D300s een soort 'tussenpaus' is.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lid NCN
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Bijzonder zelfs, de 's' staat voor 'sint'! 

Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
Dus een heilige camera
Dan moet het wel heel speciaal zijn

Dan moet het wel heel speciaal zijn