Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 13-11-09 t/m 27-11-09. Tot de avond van 27-11 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Weekopdracht 70 - Beoordelen foto's
Re: Weekopdracht 70 - Beoordelen foto's
Carloss. Mooie dynamische pech-foto.
Groet Hans
Groet Hans
ArjanL. Je zal d'r maar staan in die vlakte...
Een van de weinige foto's die ook echt pech laat zien is die van Harly. Bovendien prachtige foto!
Ik begrijp niet dat iedereen stemt op de foto van Rijko....inderdaad mooie foto, maar toch geen pech???? Kom op, het gaat om het thema, stem daar dan ook naar.
Waar is de foto trouwens gemaakt Harly?
Ik begrijp niet dat iedereen stemt op de foto van Rijko....inderdaad mooie foto, maar toch geen pech???? Kom op, het gaat om het thema, stem daar dan ook naar.
Waar is de foto trouwens gemaakt Harly?
Rijko heeft mijn stem ! Gewoon een leuke foto.. pecht dat hij onder dat afdakje staat met een lekkere loempia.
net lekker op pad word je getroffen door zo,n regenbui..zie niet in waarom dat geen pech is.
net lekker op pad word je getroffen door zo,n regenbui..zie niet in waarom dat geen pech is.
NAS Buikpijn
- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
ArjanL, ik hoop niet dat me dat overkomt op zo'n lege vlakte. Hopen dat ie genoeg water bij zich had.
Mooie foto.
Mooie foto.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.