Ja daar heb je gelijk in alleen heb ik nog geen licentie voor deze software aangeschaft en wou eerst een gedownloade er van uitproberen voordat ik het aanschaf. En ja ik weet ik kan ook gewoon de 30 dagen verzie proberen.flitslicht schreef:2.6 is toch gewoon een update van 2.0, kan je er gewoon overheen installeren.jacogrinwis schreef:Ik ben er achter gekomen dat Nikon Camera Control Pro 2.0 niet met de D90 om kan gaan Nikon Camera Control Pro 2.6 wel tenminste ik heb het in windows xp geprobeerd alleen werk ik met de mac en heb alleen een serialkey voor Nikon Camera Control Pro 2.0.
Naam van kabel tussen Camera en Computer
- jacogrinwis
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Naam van kabel tussen Camera en Computer
- jacogrinwis
- Forumlid
Heb je helemaal gelijk in was er eerst vanuit gegaan dat het niet met een USB kabel kon en kon maar niet er op komen hoe die kabel dan moest heten was bij fotoklein geweest en daar zijden ze dat het een speciale kabel was die zijn niet konden bestellen en ze noemde die kabel met een speciale naam die ik niet onthouden had.joepert schreef:jacogrinwis, wat je in ieder geval de volgende keer beter kunt doen is je vraag in een duidelijke context stellen. Nu dacht ik eerst dat je nog geen USB-kabel van een tuinslang kon onderscheiden...
wist even niet dat je op een mac zat
succes iig.
Arend

succes iig.
Arend
- sumar
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Kijk eens hier naar: http://www.sofortbildapp.com/ (alleen voor de Mac)
Met Automator kan je het ook doen maar dat werkt alleen als je in jpg schiet (voor zover ik weet).
Met Automator kan je het ook doen maar dat werkt alleen als je in jpg schiet (voor zover ik weet).
- jacogrinwis
- Forumlid
Ja die app gebruik ik nu ook dat had ik ook in eerder post verteld.sumar schreef:Kijk eens hier naar: http://www.sofortbildapp.com/ (alleen voor de Mac)
Ja is mooie app en ook nog helemaal gratis ook.
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Voor Mac (en Windows) is er ook een complete RAW-converter van PhaseOne: http://www.phaseone.com/en/Software.aspx
(30 dagen demo) waarmee je je camera "tethered" kunt bedienen, en van daaruit je beeld direct kunt bewerken, mocht je dat willen.
(30 dagen demo) waarmee je je camera "tethered" kunt bedienen, en van daaruit je beeld direct kunt bewerken, mocht je dat willen.
Vriendelijke groet, Léon Obers