1

2 Met weinig licht en iets verscherpen wordtde mus wel aardig maar de achtergrond korrelig...misschien toch maar eens in photoshop gaan duiken..

3Niet op zijn scherpst maar hij was wel vrolijk (of hij?)

4 Weinig licht, korrelige achtergrond

3Niet op zijn scherpst maar hij was wel vrolijk (of hij?)
Foto 3 is een Heggemus. Mag dan ook een mus heten, maar is eigenlijk geen familie van de huismus of ringmus.amstel schreef:mooie foto,s, maar is foto 3 wel een mus?3Niet op zijn scherpst maar hij was wel vrolijk (of hij?)
probleem zit hem niet in het weinige licht maar in de donkere achtergrond ,daardoor holt je sluitertijd achteruit arno.Arno P schreef:Hoi Ruud,
De foto's zijn gemaakt bij relatief weinig licht en was ik gebonden aan f4/f5 zonder meteen boven iso 1000 uit te schieten
Hm, meen ik ook te hebben gezien...toen ik volledig op manual ging kon het ineens wel op 1/200...zou het bij spotmeting niet goed mogen gaan in aperture priority...of verwachten we dan teveel en dan toch maar manualruud schreef:probleem zit hem niet in het weinige licht maar in de donkere achtergrond ,daardoor holt je sluitertijd achteruit arno.Arno P schreef:Hoi Ruud,
De foto's zijn gemaakt bij relatief weinig licht en was ik gebonden aan f4/f5 zonder meteen boven iso 1000 uit te schieten
groet ruud