Foto 5 is zeker weten Frits Lambrechts.pietje-nukem schreef:Frits lambrechts?
Misschien de foto genomen in Amsterdam Noord?
Groet LoKa (Loek)
Foto 5 is zeker weten Frits Lambrechts.pietje-nukem schreef:Frits lambrechts?
Het was op de dam, denk trouwens dat het niet lambrechts is hor als ik naar anderen foto's kijk..LOKA schreef:Foto 5 is zeker weten Frits Lambrechts.pietje-nukem schreef:Frits lambrechts?
Groet LoKa (Loek)
Om het met een mooie zin uit te drukken:Maissan schreef:Het was op de dam, denk trouwens dat het niet lambrechts is hor als ik naar anderen foto's kijk..LOKA schreef:Foto 5 is zeker weten Frits Lambrechts.pietje-nukem schreef:Frits lambrechts?
Groet LoKa (Loek)
Ik heb mijn D300 gebruikt met een 70-300mm nikkor VROme Robert schreef:Het is niet mijn ding, maar vind de serie "leuk" om te zien.. Wat heel erg opvalt is dat de platen zeer scherp zijn. Dit zal zeker te maken hebben met het effect bokeh, maar ook door lens-body combinatie.
Vandaar de vraag aan de TS wat voor body (300 of 40) je hebt gebruikt en met welke lens.. Ik heb dit soort scherpe platen nog niet kunnen maken met mijn D90 & kitlens. Zegt misschien wat meer over mij dan over de camera..
Groet,
Robert
hij lijkt inderdaad wel een beetje op de 'crime-fighter' van de VVD Teeven (maar is het natuurlijk niet)Arabia schreef:Is foto 3 geen BN'er!!
Kom niet zo snel op zijn naam maar hij komt mij heel bekend voor!
Mooije platen van "rijpe" heren!
Groeten
Lawrence